Kevins App Update #05 -- de laatste ontwikkelingen van de Eneco App -- | Eneco Community

Kevins App Update #05 -- de laatste ontwikkelingen van de Eneco App --

• 15 november 2018
  • 28 reacties
  • 19872 Bekeken
Kevins App Update #05 -- de laatste ontwikkelingen van de Eneco App --

Toon eerste bericht

28 Reacties

Hallo,

Eindelijk na maanden kan ik mijn Tussenstand weer zien. Echter nu werkt de tab Verbruik en Bekijk Termijn advies niet meer. Wederom de " wij hebben wind tegen" en "er is iets mis gegaan"......! Ik heb in de App cache en gegevens verwijderd, zelfde issue. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en weer opnieuw aangemeld, .. zelfde ellende. Eneco wanneer wordt hier nou eens serieus naar gekeken? Deze applicatie wordt door duizenden mensen gebruikt en zie zeer veel klachten. Zouden jullie mijn account kunnen nakijken en feedback geven wat er nu weer aan de hand is?

Graag advies,
Mark
Badge
Ik krijg van de Eneco app steeds het advies om mijn maandelijkse termijn te verlagen en dat ik naar verwachting honderden euro's terug krijg.
Nou, geweldig toch!
Totdat ik erachter kwam dat in de app alleen het laagtarief wordt weergegeven en niet het hoge tarief.
Ik vond al dat ik zo weinig had verbruikt, dat kon gewoon niet kloppen.
Gelukkig geven Toon en de website wel het juiste verbruik aan (hoop ik).

De app zal ik dan maar verwijderen, gezien het feit dat die me steeds 'lekker' zit te maken met enorme teruggaven.
Hoi @KevinD,

Vandaag kwam in een topic weer eens de omissie van PV info bij de App ter sprake.
Wij hebben eerder daar al eens over gediscussieerd.

Zijn er al vorderingen op dit gebied?
Komt er misschien toch een invoermogelijkheid in de App voor bv opwek?

Kan je ook al wat nadere info geven mbt de koppeling App en Toon®️ mede in verband met de nu nog ontbrekende PV info?

Reageer