Kan niet meer inloggen op mijn Eneco en op de App | Eneco Community
vraag

Kan niet meer inloggen op mijn Eneco en op de App

• 6 januari 2019
  • 7 reacties
  • 343 Bekeken

Badge
Kan al weken niet inloggen op mijn Eneco.nu al 3x contact gehad met eneco medewerkers ..Maar er gebeurd niets..ik krijg geen nieuwe inlog gegevens .Ze nemen niet eens contact op zoals beloofd...Dit duurd nu wel erg lang.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi @Rene van Dijk,

Bedankt voor jouw bericht, goed dat je het voorlegt. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is te moeten wachten!

Wil je eens proberen via deze link een account aan te maken? We vernemen graag of het lukt, alvast bedankt!
Badge
Oo via de Link lukt het niet. Vandaag weer telefonisch kontakt gehad voor de derde keer.op 18 dec 2018 heeft de medewerker opdracht gegeven aan de I T afdeling om het probleem te verhelpen.door de drukte op de IT afdeling was dit nog niet verwerkt.Vandaag heeft ze weer een nieuw verzoek ingediend.Het probleem is dat Eneco de accounts niet goed verwijderd heeft.waardoor klanten zich niet op nieuw kunnen Aanmelden met hun klantnummer..
Reputatie 5
Badge +5
@Rene van Dijk enorm vervelend zeg, dat je er niet verder mee komt. Er is inderdaad al veel contact over geweest met ons. Ik heb alles nagelezen en het issue is mij geheel duidelijk. Met jouw toestemming zou ik graag een poging doen om in te loggen. Er is namelijk een issue bekend met betrekking tot het inloggen. Graag zou ik vaststellen of ditzelfde bij jou speelt. Lukt het mij ook niet? Dan ga ik onze beheerders verzoeken dit op te lossen.
Badge
Ja.hoor geen probleem. Dit moet zo snel mogelijk opgelost worden.
Badge
Maar de collega.s van de eneco klanten service hebben gister weer verzocht bij de beheerders om het te verhelpen. Het schijnt dat die het erg druk hebben met deze problemen..maar probeer maar in te loggen...mischien gaat t sneller als jullie t verzoek doen.
Reputatie 5
Badge +5
@Rene van Dijk gelukt! Ik stuur je een privébericht met alle details. Dit om jouw privacy te beschermen 🙂
Reputatie 5
Badge +5
@Rene van Dijk sorry, het is momenteel niet mogelijk om privéberichten te ontvangen of te versturen. Schiet niet op zo hé. Maak je toevallig gebruik van Facebook? Dan kun je via die route een messenger bericht sturen naar mij en deel ik als nog de info met je in privésferen. Heb je geen Facebookaccount? Dan zorg ik dat de info jou op een andere manier bereikt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen