Jaarnota's niet in Mijn Eneco | Eneco Community
vraag

Jaarnota's niet in Mijn Eneco

• 3 februari 2016
  • 15 reacties
  • 289 Bekeken

Hoi,

Ik was voorheen klant bij Dong Energy en ben daardoor automatisch klant geworden van Eneco. Echter staat er geen enkele jaarnota in Mijn Eneco. Terwijl ik toch al meerdere afrekeningen heb gehad. Ik zou toch graag nog mijn afrekeningen inzien.

Mvg Monique

15 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Rene Ziengs,

Bedankt voor je bericht! Je hebt inmiddels een mail ontvangen met de jaarnota van 2014 van elektriciteit. We gaan er verder mee om elektriciteit samen te voegen op het klantnummer van warmte, aangezien dit nu apart staat.
Je ontvangt dan wel een eindnota en een nieuw termijnbedrag, voor warmte + elektriciteit, goed? Het is dan wel even afwachten wat de uitkomsten van beiden zijn.
Ter aanvulling: ik ben onlangs verhuisd.
Reputatie 7
Badge +6
Beste Monique,

Welkom op de community! De jaarnota's in de periode dat je bij Dong zat moet ik opvragen zodra ik deze heb ontvangen, stuur ik ze toe. wil je ze per post of per e-mail?

Groet,

Folkert
Beste Folkert,
Ik zou ze graag per post ontvangen. Het gaat om de nota's vanaf 2014, toen was het voor een groot deel al Eneco. Groeten Monique
Beste Folkert (of andere moderator),

Voor mij geldt hetzelfde. Ook ik zou graag mijn jaarnota's 2014 en 2015 betreffende stroom willen ontvangen. Ik vind een e-mail voldoende.

Omdat ik ook al klant was van Eneco voor mijn warmte beschik ik al over een "mijn Eneco'-account. Kan ik hier in de toekomst wel ook mijn energiegegevens bekijken?
Ik wil namelijk ook graag weten welke tarieven er voor in 2015 en 2016 golden/gelden voor mijn electriciteit.

Met vriendelijke groet,

René Ziengs
Dankjewel voor de snelle actie & reactie!
Het is nu een maand verder en ik heb nog steeds niets ontvangen. Graag ontvang ik de opgaven zsm.
Reputatie 7
Badge +6
@Moniqeuo

Ik heb ze nogmaals uitgedraaid, binnen twee werkdagen ontvang je ze.
Folkert, ik heb nog steeds niet ontvangen. Wil je ze per mail sturen dan print ik ze zelf wel uit.

Mvg Monique de Fijter
Reputatie 7
Badge +6
@Moniqueo

Wat vreemd, ik ben het zeker niet vergeten, want het was een flink pak papier 😉. Ik heb het naar je gemaild!
Hoi,

Ik was voorheen klant bij Dong Energy en ben daardoor automatisch klant geworden van Eneco. Echter staat er geen enkele jaarnota in Mijn Eneco. Terwijl ik toch al meerdere afrekeningen heb gehad. Ik zou toch graag nog mijn afrekeningen inzien.

Mvg Monique

Voor mij geldt hetzelfde. Ik wil graag mijn gasverbruik van de afgelopen jaren inzien. Hoe kom ik daaraan?
Met vr gr
Altobelli
Hallo Folkert,

bedankt voor de digitale versies van onze jaarnota's. Ik mis alleen nog de jaarnota van 2014-2015 die afgerekend is in Juni.
Zou jij mij deze nog na kunnen sturen,

met vr gr

Monique
Reputatie 7
Badge +6
@Moniqueo,

De e-mail met de jaarnota 2014-2015 heb ik inmiddels verstuurd!
Reputatie 7
Badge +6
@Altobelli,

Sorry voor de late reactie!
Het verbruik voor gas is in te zien op de laatste 2 jaarnota's. De jaarnota van maart 2015 en die van maart 2016 kun je bekijken om het gasverbruik te achterhalen. Meer gegevens van uit het verleden hebben we niet en daar kan ik je dan ook niet mee helpen.
Andere klanten op dit forum zaten voorheen ook bij Dong en hebben van je collega Folkert de oude jaarnota's wel ontvangen. Waarom kan ik dit niet krijgen?

Reageer