Inloggen op Mijn Eneco niet (meer) mogelijk. | Eneco Community

Inloggen op Mijn Eneco niet (meer) mogelijk.

• 26 december 2018
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 7 reacties
Het is al weken onmogelijk voor mij om op Mijn Eneco in te loggen.
Draai daar in een cirkeltje rond en na menig telefoontje aan Eneco en ook op mail het probleem doorgegeven nog geen succes. Baal hier echt heel erg van en is erg klantonvriendelijk !
Wie herkent dit probleem ook sinds een week of 6 ?

4 Reacties

Is bij mij precies hetzelfde zelfs wat langer.Wie weet lukt het nog volgend jaar
Robertino
Reputatie 5
Badge +3
HI @Doezma & @Robertino,

Daar gaan we wat aan doen! Willen jullie beiden het (juiste) klantnummer toevoegen aan je profiel?

Daarmee kan ik de problemen met inloggen op Mijn Eneco voorleggen aan onze ontwikkelaars. Alvast bedankt!
Mijn juiste klantnummer staat in profiel. Er is al zeker 4x een poging bij Eneco ondernomen zonder resultaat ben benieuwd.
Het is een tid geleden ook al eens gebeurt heeft toen ook de nodige tijd geduurd Rob
Reputatie 5
Badge +2
Mijn juiste klantnummer staat in profiel. Er is al zeker 4x een poging bij Eneco ondernomen zonder resultaat ben benieuwd.
Het is een tid geleden ook al eens gebeurt heeft toen ook de nodige tijd geduurd Rob

Het klantnummer wordt niet herkend, helaas Rob.
Wil je die controleren en zo nodig aanpassen?

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen