Inloggen op Mijn Eneco lukt niet (met juiste gegevens) | Eneco Community
beantwoord

Inloggen op Mijn Eneco lukt niet (met juiste gegevens)

• 19 november 2018
  • 15 reacties
  • 634 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 9 reacties
Van het ene op het andere moment kan ik niet meer inloggen op Mijn Eneco. De combinatie gebruikersnaam / wachtwoord zou niet juist zijn terwijl deze eerst wel werkte en ik zelf niet aangepast heb. Ook na het aanmaken van een nieuw wachtwoord en het controleren van de juiste gebruikersnaam is het nog steeds niet mogelijk in te loggen.

Ik hoop dat iemand kan helpen, want het is nogal frustrerend als je zeker weet dat alles klopt en inloggen nog steeds niet lukt...
icon

Beste antwoord door Rodney 20 november 2018, 08:43

@MDP74,

Bedankt voor jouw reactie. Is de mail inmiddels bij je aangekomen? We bemerken dat meer klanten problemen ervaren met inloggen in Mijn Eneco, onze technici achter de schermen werken hiervoor hard aan een oplossing.
Bekijk origineel

15 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi @MDP74,

Goed dat je het aankaart, ik zie dat je hier vanmiddag ook telefonisch contact over hebt gehad. Voor alle zekerheid stuur ik je per e-mail een wachtwoordreset toe. Wil je het daarmee proberen?

Verder ben ik benieuwd of het zowel via de app als de webversie van Mijn Eneco niet lukt?

Alvast bedankt voor je reactie!
Beste Rodney, ik heb nog geen e-mail mogen ontvangen... Echter heb ik zelf ook al twee keer een wachtwoordwijziging aangevraagd en doorgevoerd (maar zonder positief resultaat).
Reputatie 5
Badge +3
@MDP74,

Bedankt voor jouw reactie. Is de mail inmiddels bij je aangekomen? We bemerken dat meer klanten problemen ervaren met inloggen in Mijn Eneco, onze technici achter de schermen werken hiervoor hard aan een oplossing.
Beste Rodney, ik heb de mail niet ontvangen, maar kan ondertussen wel weer inloggen. Het probleem lijkt dus opgelost te zijn. Dank voor je hulp!
Ook ik heb dit probleem. Alles opnieuw ingesteld maar niets werkt
Yeb ook hier problemen. inloggen geeft foutmelding, maar kan wel uiteindelijk in mijn account komen. aanpassingen kan dan weer niet want dan krijg ik weer een foutmelding.

Diep treurig, gaat lekker de laatste tijd bij Eneco.
Reputatie 7
Badge +5
@Anne-Marie

Begrijp ik het goed dat je een nieuw account hebt aangemaakt, maar hiermee niet kan inloggen?

@mpleizr

We zijn er mee bezig, sorry!
Dank voor de update betreffende het inlog probleem @DeniseMR
Ik heb hetzelfde probleem. Wanneer is dit opgelost? Als ik een nieuw wachtwoord aanvraag ontvang ik ook geen mail, waarmee ik het wachtwoord kan wijzigen.
Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @Siu,

Welkom op onze Community!

Ik help je ook graag verder hiermee.
Wil je je klantnummer in je profiel invoeren? Dat is alleen zichtbaar voor de Moderators en zo kan ik gelijk meekijken naar jouw Mijn Eneco account.

Groet, Vincent
Goedemorgen @Siu,

Welkom op onze Community!

Ik help je ook graag verder hiermee.
Wil je je klantnummer in je profiel invoeren? Dat is alleen zichtbaar voor de Moderators en zo kan ik gelijk meekijken naar jouw Mijn Eneco account.

Groet, Vincent

Ik heb mijn klantnummer ingevoerd.
Reputatie 5
Badge +2
Dank je!

Ik heb zojuist een bericht gestuurd via de mail.

Wil je de stappen in dit bericht doorlopen? Hierna zou je weer verder moeten kunnen met Mijn Eneco.

Hou je mij op de hoogte?
Dank je!

Ik heb zojuist een bericht gestuurd via de mail.

Wil je de stappen in dit bericht doorlopen? Hierna zou je weer verder moeten kunnen met Mijn Eneco.

Hou je mij op de hoogte?

Ik heb mijn wachtwoord gewijzigd, maar ik kan niet inloggen met mijn nieuwe wachtwoord.
Reputatie 5
Badge +2
Dank voor je terugkoppeling!

Gebeurt dit nu via Mijn Eneco of de Mijn Eneco app?
Dank voor je terugkoppeling!

Gebeurt dit nu via Mijn Eneco of de Mijn Eneco app?

Mijn Eneco

Reageer