Inloggen Mijn Eneco lukt niet, inloggegevens kloppen wel | Eneco Community
beantwoord

Inloggen Mijn Eneco lukt niet, inloggegevens kloppen wel

Toon eerste bericht

90 Reacties

Ik kan inloggen op site mijneneco, maar de app laadt op als ik mijn gegevens intyp en valt vervolgens terug op inlogscherm
Hoi @OmavanJack ,

Er is net een topic gestart over dit soort zaken.
Heb je dit gelezen?

https://forum.eneco.nl/mijn-eneco-en-eneco-app-129/problemen-met-inloggen-in-mijn-eneco-eneco-app-of-toon-app-lees-dit-topic-eerst-20468

Misschien dat het zo wat duidelijker wordt.
Dat heb ik allemaal al geprobeerd voordat ik hier mijn bericht heb gepost.
Ik kan wel inloggen op mijn Eneco. Zoals nu, maar als ik mijn inloggevens intyp in de app, zie ik heel even wit beeld.. met onderin tussenstand en toon enz. En dan valt dat weg en krijg ik inlogscherm weer opnieuw.
Ik ben vier jaar weggeweest bij Eneco en nu weer terug. Nu wil ik registreren voor mijn Eneco. Dan zegt hij dat ik al geregistreerd ben. Ik weet het wachtwoord van toen niet meer, dus vraag ik een nieuwe aan. Nu ben ik ook geregistreerd voor mijn schoonouders, maar allebei met andere inloggegevens. Nu kan ik me niet registreren. Wat moet ik doen?
Reputatie 5
Badge +4
@Tsmara goed dat je dit probleem voorlegt. Ik zorg er graag voor dat dit wordt opgelost door jouw registratie uit het verleden te verwijderen. Wil je je klantnummer toevoegen aan je privéprofiel?
Ik heb mijn klantnummer toegevoegd
Reputatie 5
Badge +4
@Tsmara super! Ik heb jouw klantnummer gedeeld met de beheerders van Mijn Eneco en gevraagd of ze jouw oude account willen verwijderen. Zodra dit is uitgevoerd laat ik het je weten.
Rodney wrote:

@J.J. Boersma,

Bedankt voor jouw reactie, ik begrijp dat je het liefst zo snel mogelijk volledig gebruik maakt van Mijn Eneco!

Ik heb onze ontwikkelaars gevraagd of er al nieuws te delen is. Zodra ik van hen een reactie ontvang, deel ik deze direct met je.

Sorry voor de langere doorlooptijd dan gebruikelijk!

@Rodney, we zijn inmiddels weer 2 weken verder... Jammer dat jullie ontwikkelaars nog steeds geen nieuws hebben of dat jij het nog steeds niet gedeeld hebt. Vind je het gek dat ik op deze manier de indruk krijg dat jullie helemaal niet bezig zijn om mijn problemen met jullie dienstverlening op te lossen?

@Erica, @DeniseMR
Badge
Hi @Rodney,

Dank voor je berichtje. Bij de door jou gestuurde link kan ik alleen inloggen, geen account aanmaken.
Reputatie 5
Badge +4
@J.J. Boersma begrijpelijk dat je snel weer toegang tot Mijn Eneco wenst. Onze beheerders doen meer dan hun best om alles na te kijken en op te schonen binnen een zo kort mogelijke tijd. Wij zijn wel degelijk op de hoogte van de impact en wat er nodig is om dit te verhelpen en beseffen ons dat we een groot beroep doen op het geduld van onze klanten. Hopelijk heb je nog een laatste restje geduld en begrip. Daarvoor dank.
Reputatie 5
Badge +4
@Markvanmullem fijn dat je gewoon weer kunt inloggen! Soms is het nodig om opnieuw te registreren en soms kun je gewoon weer inloggen.
Badge
Erica wrote:

@Markvanmullem fijn dat je gewoon weer kunt inloggen! Soms is het nodig om opnieuw te registreren en soms kun je gewoon weer inloggen.

Nee, nee, ik kan juist niet inloggen! Rodney vroeg me via dat linkje een nieuw account aan te maken, dat lukt niet… 😞
Badge
@Erica , nu werkt ook mijn activatiecode niet meer.. kun je mij een nieuwe activatiecode sturen zodat ik het nog eens kan proberen?
Reputatie 5
Badge +4
@Markvanmullem sorry, helemaal verkeerd gelezen! Activatie van het account kan via deze link. Ik denk niet dat dit succesvol doorlopen kan worden, maar laat het mij vooral weten. Ik stuur jouw klantnummer alvast door naar onze beheerders zodat er een reset uitgevoerd kan worden. Eventueel met een ander e-mailadres registeren is ook een optie. E-mailadres wat bij ons beken is staat op m**********@g***.com.
Reputatie 4
Badge +1
Regelmatig krijgen berichten dat mensen niet in kunnen loggen in Mijn Eneco, de Eneco app of de Toon app. Soms heeft dit te maken met een storing of een fout aan onze kant. Soms heeft te maken met klanten die hun wachtwoord zijn vergeten of simpelweg een typefoutje maken.

Lukt inloggen niet? Volg dan eerst de stappen in dit topic: Problemen met inloggen in Mijn Eneco, Eneco app of Toon app? Lees dit topic eerst!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen