Inloggen Mijn Eneco lukt niet, inloggegevens kloppen wel | Eneco Community
beantwoord

Inloggen Mijn Eneco lukt niet, inloggegevens kloppen wel

Toon eerste bericht

90 Reacties

Badge
Kan nog steeds niet op mijn Eneco inloggen.
App op mijn mobiel ook niet geeft aan gebruikersnaam of wachtwoord onjuist.
Hoop op een oplossing hiervoor

Mvg
F Littig
Reputatie 7
Badge +4
@Pandabeer40

Top! Voor de koppeling met Toon raad ik je aan contact op te nemen met Domoticz, wellicht dat er iets gereset moet worden aan die kant.

@marco.dejong, @Rogier99 & @F Littig

Voor jullie zijn wij ook bezig dit probleem te verhelpen, bedankt voor het melden!

Groet, Denise
Reputatie 7
Badge +8
Pandabeer40 wrote:

@DeniseMR ik kan weer inloggen in de Mijn Eneco App & Toon App, ook het Dashboard via de browser is weer benaderbaar met mijn inloggegevens! Super!

Heb alleen nog een vraag zojuist geplaatst in het forum - ik had voordat de problemen ontstonden de Toon gekoppeld met Domoticz - dit werkte super totdat.... het inloggen niet meer functioneerde - dit deel lijkt nog niet opgelost - via Domoticz krijg ik geen gegevens uit Toon (ondanks de aangepaste en werkende inloggevens... zou mooi zijn als dit ook wordt opgelost!)

Voor nu een fijn weekend,
Peter

Domoticz word officeel niet ondersteunt door Eneco/Toon. Ik heb het ook draaien op een rPI, hier werkt het voor als nog wel. Het is zelfs een tijdje geweest dat Domoticz werd geblokkeerd door Eneco.
Rodney wrote:

@g.kreeftmeijer,

Welkom op het Eneco forum, ik help je graag dit op te lossen! Zojuist heb ik een e-mail verstuurd waarmee je jouw inloggegevens kunt resetten.

Wil je proberen of het zo wel lukt?

We vernemen het graag, alvast bedankt.

hoi rodney
kan je mij die link ook sturen?
heb vandaag in totaal al 45 minuten aan de lijn gehangen op het te proberen op te lossen
maar mij word niks verteld over storing maar inloggen kan ik ook niet maar zou graag mijn nieuwe aanbod zien.

groeten nicolette
Reputatie 7
Badge +4
@nicolette

Zeker, kan je hiervoor je profiel aanvullen met je klantnummer?

Groet, Denise
Sinds mijn nieuwe smartphone kan ik niet meef inloggen op de Eneco app en zowel de Toonapp. Op mijn Eneco. NL lukt het wel.
Diverse medewerkers gesproken, en die kunnen mij ook niet verder helpen
Reputatie 7
Badge +4
@andrebuijs

Door een storing kan jij op het moment inderdaad niet inloggen in Mijn Eneco. We zijn bezig om dit voor je te verhelpen, sorry voor het ongemak.

Groet, Denise
DeniseMR wrote:

@Pandabeer40

Top! Voor de koppeling met Toon raad ik je aan contact op te nemen met Domoticz, wellicht dat er iets gereset moet worden aan die kant.

@marco.dejong, @Rogier99 & @F Littig

Voor jullie zijn wij ook bezig dit probleem te verhelpen, bedankt voor het melden!

Groet, Denise

Beste @DeniseMR

Heb jij al meer info over dit probleem, ik kom nog steeds niet in de toon app en de eneco app.

groet,
Marco
@DeniseMR, ik loop ook al weken tegen een enorme muur. Verkeerde antwoorden via de telefoon, onzinnige reacties op emails. Ik kan dus wel inloggen op de site, maar geen verbruik zien en toestemming geven voor slimme meter wordt niet verwerkt/opgeslagen. De app werkte eerder wel, maar na het op jullie verzoek opnieuw registeren kan ik niet meer inloggen (“gebruikersnaam/ww onjuist”). Het lijkt hier of jij dit wel kan oplossen... mijn klantnummer is ingevuld in mijn profiel.
Reputatie 5
Badge +3
@J.J. Boersma,

Bedankt voor jouw reactie, goed dat je het voorlegt. In dit topic gaat het specifiek om problemen met inloggen, zoals ook de titel luidt. Onder jouw klantnummer zie ik dat je op 14 december voor het laatst contact hebt. Voor het onjuiste/ontbrekende verbruik is op dat moment een onderzoek gestart en zodra de oorzaak gevonden is en jouw verbruik getoond kan worden zoals dat hoort, ontvang je hierover een terugkoppeling.

@andrebuijs, @marco.dejong

Ik heb om een nieuwe update gevraagd bij de ontwikkelaars van Mijn Eneco. Eerder werd gesteld dat een nieuwe registratie voor Mijn Eneco de oplossing zou zijn in deze maar gezien jullie berichten nadien neem ik aan dat dat niet gelukt is?
@Rodney, ik heb wel meer problemen dan dat... ik reageer op dit topic, omdat ik niet kan inloggen via de app. Precies zoals zoveel andere klanten die jullie amper serieus lijken te nemen.

• inloggen op de app geeft foutmelding, terwijl op de site wel lukt met zelfde inloggegevens
  • wachtwoord resetten via de app heeft geen effect
  • als ik op de site inlog, zie ik geen verbruik
  • als ik toestemming wil geven voor slimme meter, word dit niet opgeslagen
Reputatie 5
Badge +3
@andrebuijs, @marco.dejong,

Zojuist een reactie ontvangen van mijn collega's achter Mijn Eneco.

Middels een nieuwe registratie voor Mijn Eneco moet het vervolgens lukken om in te loggen.

Belangrijk om dat via deze link te doen, willen jullie dat proberen?
Ja link geprobeerd, nog steeds dezelfde loop: Email invullen, postcode enzovoort. Vervolgens melding: er bestaat al een account. Het juiste wachtwoord ingevuld. En ja hoor, wachtwoord onjuist!

Vervolgens proberen wachtwoord reset met wachtwoord vergeten, en dan kent ie me weer niet, want dan bestaat mijn email adres niet.

Ik kan niet inloggen, niet op de site niet op Toon niet op de Eneco app. Ik kan gewoon helemaal niets meer!

Dit is echt ongelofelijk frustrerend aan het worden, ik blijf in deze loop zitten. En niemand bij Eneco lost iets op. Ik ben nu 4 WEKEN !!!!!!! verder. Ik heb 1 reactie gehad op dit forum, we zijn er mee bezig... Dat is al 8 dagen geleden. Denkt Eneco soms dat ik niks beters heb te doen dan hier eindeloos tijd in te steken? Wordt nu EINDELIJK eens pro-actief en help je klanten eens een keer!

Ik weiger dan ook deze maand abonnement te betalen voor Toon. Dit is echt belachelijk.
Reputatie 5
Badge +3
@Rogier99,

Leuk is anders inderdaad! Inmiddels wel weer een update van mijn collega's achter de schermen.

Er is nogmaals groen licht gegeven. Wil je het opnieuw via deze link proberen? We vernemen graag van je of het nu lukt.
Rodney,

Zo das mooi voor de kerst.. Zowaar een link die werkt! Bedankt!.

Nog 1 opmerking: Inloggen op de Eneco site via Chrome gaf mij een 400 foutmelding (na inloggen).
Via Edge werkte het wel..
Reputatie 1
Badge +4
Ik heb een Android Tablet en daarmee kan ik niet via de App aanmelden terwijl dat wel gaar met Mijn Eneco.
Reputatie 7
Badge +4
@ITWillie

Bedankt voor het melden, we gaan hiermee aan de slag voor je.

Groet, Denise
Beste @Rodney of @DeniseMR, het is nu alweer 9 dagen geleden dat ik jullie een reactie stuurde. Is dit echt hoe Eneco met haar klanten om wil gaan? Ik heb behoorlijk spijt van mijn overstap ondertussen. Het komt echt over of jullie je klanten niet serieus nemen op deze manier. En dan alleen die blije app-update filmpjes... Wat kan ik nu precies van jullie verwachten in het oplossen van mijn problemen?
Reputatie 5
Badge +3
@J.J. Boersma,

Bedankt voor jouw reactie, ik begrijp dat je het liefst zo snel mogelijk volledig gebruik maakt van Mijn Eneco!

Ik heb onze ontwikkelaars gevraagd of er al nieuws te delen is. Zodra ik van hen een reactie ontvang, deel ik deze direct met je.

Sorry voor de langere doorlooptijd dan gebruikelijk!
Badge
Van het een op het andere moment werkt mijn inlog niet meer (activatiecode gekregen, ingevuld, en geel scherm met foutmelding) op de Toon App en MijnEneco.
Even bellen met Eneco dus.. Vriendelijke medewerkers hoor, een storing krijg ik te horen, binnen 2 weken krijg ik reactie. Duurt lang inderdaad, maar goed, feestdagen, en dus begrip daarvoor. Maar na 2 weken, geen enkele reactie, na 3 weken ook nog niet. En dan maar opnieuw bellen. Weer opnieuw mijn verhaal gedaan. We gaan het uitzoeken werd me gezegd.

Een storing? goh, da's gek, hoor ik niet voor het eerst..:(.
Sta nu op het punt om de hele zaak op te zeggen bij Eneco, hoe moeilijk kan het allemaal zijn om een user account opnieuw te activeren? En hoe moeilijk is het om een reactie te geven en/of update?

Nog nooit heb ik een dergelijke slechte service meegemaakt!
Goedemorgen,

Ik kan al een hele tijd niet inloggen via Eneco zakelijk. Hij zegt dat de gebruikersnaam en/of wachtwoord niet klopt. Heb al meermaals geprobeerd te wijzigen via 'wachtwoord vergeten' en ook de gebruikersnaam, maar helaas blijft het onmogelijk in te loggen.

Ook ontvang ik al tijden geen mails meer.

Zou je dit kunnen checken?

Bij voorbaat dank.
Reputatie 5
Badge +3
Hi @Markvanmullem,

Bedankt voor jouw bericht, balen dat je zo ontevreden bent! Graag help ik je aan een oplossing.

Ik zie dat je op 14 december ook contact gehad hebt, daarbij ga ik ervan uit dat onze collega's achter de schermen het issue sindsdien in behandeling hebben.

Voor ik hen om een update vraag, wil ik jou nog vragen het volgende te proberen. Wil je via deze link zelf een account aanmaken? Ik verneem graag van je of het lukt, alvast bedankt!
Hoi Erica,

Bedankt voor je reactie.
Mijn e-mailadres is * e-mailadres verwijderd door moderator*

Dus dat lijkt een ander adres te zijn dan waar je naar gestuurd hebt. Ik heb ook niets binnengekregen. Gein genoeg heb ik tot een paar maanden geleden altijd mail op het juiste adres ontvangen. Kun je dit aanpassen?
Reputatie 5
Badge +4
@Inge82 kijk aan, dit verklaard het probleem 🙂 Jouw e-mailadres is verkeerd geregistreerd hier. Ik heb het e-mailadres gewijzigd voor je. Daarnaast ook een wachtwoordreset toegezonden naar het juiste mailadres. Daarmee kun je je wachtwoord resetten. Zodra je dit hebt gedaan kun je inloggen in combinatie met de gebruikersnaam die ik je toe heb gestuurd middels een privébericht. Dit om jouw privacy te beschermen. Jouw gebruikersnaam is namelijk geregistreerd op dat foutieve e-mailadres. Zodra je bent ingelogd kun je overigens gewoon de gebruikersnaam wijzigen. Laat je mij weten of het allemaal is gelukt?
Reputatie 5
Badge +4
@Inge82 zoals aangegeven in mijn privébericht ga ik jouw gegevens delen met de beheerders van Mijn Eneco. Dit zodat het issue met het inloggen verholpen kan worden.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen