Inloggen lukt niet | Eneco Community
beantwoord

Inloggen lukt niet

  • 2 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 196 Bekeken

  • Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Het lukt mij al weken! niet om me te registreren voor mijn Eneco. De ene keer zegt hij dat hij mijn emailadres niet kent; maar wil ik me registeren zegt hij dat mijn emailadres reeds bekend is en dat ik me geen 2x kan registreren! Niemand van de klantenservice kan mij helpen, ik word er gek van! Zo'n slechte site en klantenservice heb ik nog niet eerder meegemaakt. Als ik dit van te voren had geweten was ik zeker GEEN klant geworden!!
icon

Beste antwoord door Biancaa 2 augustus 2019, 20:17

Hoi @Ntd , bedankt voor je bericht. Goed dat je het via hier laat weten, ik help je graag verder. We hebben een special Topic voor inlogproblemen: https://forum.eneco.nl/mijn-eneco-en-eneco-app-129/problemen-met-inloggen-in-mijn-eneco-eneco-app-of-toon-app-lees-dit-topic-eerst-20468

Wil je de stappen die daar staan doorlopen? Als je dan nog vragen hebt op ergens tegenaan loopt, dan lees ik dat graag daar.

Groet, Bianca
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Reputatie 1
Badge
Hoi @Ntd , bedankt voor je bericht. Goed dat je het via hier laat weten, ik help je graag verder. We hebben een special Topic voor inlogproblemen: https://forum.eneco.nl/mijn-eneco-en-eneco-app-129/problemen-met-inloggen-in-mijn-eneco-eneco-app-of-toon-app-lees-dit-topic-eerst-20468

Wil je de stappen die daar staan doorlopen? Als je dan nog vragen hebt op ergens tegenaan loopt, dan lees ik dat graag daar.

Groet, Bianca