Inloggen App en Mijn Eneco niet mogelijk | Eneco Community

Inloggen App en Mijn Eneco niet mogelijk


Heb alle stappen gevolgd.

Wachtwoord klopt.
E-mail adres klopt.

Wordt aangegeven dat mijn gegevens niet kloppen.

Graag hulp want klantenservice kan niks voor mij betekenen.

12 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Goedemiddag @F.Ilahi ,

Leuk dat je de weg naar onze Community hebt gevonden. Welkom!

Alles lijkt inderdaad goed te staan bij je gegevens voor Mijn Eneco.
Zojuist heb ik je een mail gestuurd om je wachtwoord mee te wijzigen. Wil je de stappen hierin doorlopen?
Hoe verloopt het hierna?

Groet, Vincent
Hallo Vincent,

Heb het geprobeerd en krijg de volgende melding:

Zie dat mijn email ook mijn gebruikersnaam is.
Krijg ook deze melding:

Reputatie 7
Badge +5
@F.Ilahi

Oké, bedankt voor het proberen!

Als we het goed begrijpen heb je de stappen in dit topic al gevolgd?

Groet, Denise
Yes heb alle stappen gevolgd.
Reputatie 7
Badge +5
@F.Ilahi

Super, bedankt. Wij komen er helaas ook niet uit dus ik heb dit voor je uitgezet bij mijn collega's die zich bezig houden met Mijn Eneco. Zodra er nieuws is, deel ik dit hier.

Groet, Denise
Is goed !!!
Beste Eneco,

al weken lukt het me niet om in te loggen. ik krijg de melding dat jullie de wind tegen hebben. andere kant krijgt ik de melding dat mijn klantnummer en email onbekend is terwijl jullie mij wel mail sturen
Reputatie 7
Badge +5
@F.Ilahi

Als het goed is kan je weer inloggen. Kan je dit voor ons testen?

Groet, Denise
Reputatie 7
Badge +5
@Ruensley

Welkom op de Eneco Community!

We hebben het zojuist voor je kunnen oplossen. Lukt het inloggen nu wel?

Groet, Denise
@DeniseMR ja hoor het is nu wel gelukt

Reageer