beantwoord

Informatie Mijn Eneco over verlenging contract

Als ik naar "Mijn Eneco" ga en daar mijn eigen gegevens bekijk staat er "Uw Internetvoordeelcontract loopt binnenkort af. Zet uw tarieven vast!". Dit terwijl ik in januari mijn contract heb verlengt voor een periode van 2 jaar (door Eneco een bevestiging ontvangen op 21-1-2013). Worden deze gegevens niet doorgevoerd in de webpagina? Het zou mooi zijn als ik inlog op Mijn Eneco dat de informatie ook up-to-date is want het is nu verwarrend.

met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Kelly 8 maart 2013, 14:48

@W Klaver en @JoostM,

De beheerders hebben de melding opgepakt. Het wordt binnenkort opgelost. Bedankt voor jullie meldingen hierover!

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 3
Badge +3
Beste W Klaver,

Bedankt voor je bericht. Ik heet je graag welkom op ons forum! Omdat je huidige contract nog loopt tot 21 april 2013 en je nieuwe contract dus nog niet geactiveerd is, verschijnt de 'foutieve' melding nog even. Deze verdwijnt vanzelf zodra de verlenging is geactiveerd. Even geen aandacht aan besteden dus 😉. We hebben je verlenging goed verwerkt.

PS: ik heb de titel van je bericht aangepast voor de duidelijkheid. Zo zien andere leden ook direct waar het topic over gaat.

Groet, Kelly
Ik had hetzelfde als W. Klaver. Het is toch wel erg verwarrend, vooral als het al een tijd geleden is dat je je contract hebt verlengd. 
De verklaring van Kelly vind ik slap, een beetje applicatie kan zo'n melding verwijderen als er een nieuw contract is, ook al is dat nog niet ingegaan.
Reputatie 3
Badge +3
Hallo JoostM,

Welkom op ons forum! Dat het verwarrend is, begrijp ik wel. Ik zal jullie meldingen doorgeven aan de websitebeheerder, wellicht zijn er mogelijkheden om dit inderdaad aan te passen, maar ik kan niets beloven. Mocht ik nieuws hebben hierover, dan laat ik het hier op het forum weten.

Groet, Kelly
Reputatie 3
Badge +3
@W Klaver en @JoostM,

De beheerders hebben de melding opgepakt. Het wordt binnenkort opgelost. Bedankt voor jullie meldingen hierover!

Reageer