Geen verbruiksoverzichten ontvangen | Eneco Community
beantwoord

Geen verbruiksoverzichten ontvangen

• 12 maart 2019
  • 69 reacties
  • 2792 Bekeken

Toon eerste bericht

69 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
@enecogebruiker & @mpleizr

Er loopt een onderzoek waar helaas nog geen nieuws uit is gekomen. Wij vinden het net zo vervelend maar jullie, maar het blijkt lastig te zijn om de daadwerkelijke oorzaak te achterhalen.

Groet, Denise
Oke @DeniseMR goed dat het nog steeds in onderzoek staat. Kan er voor nu wederom per email het overzicht van juni gemaild worden?.
Reputatie 2
Badge +2
Hallo @DeniseMR,

Dat is spijtig maar dan wachten we nog even.
Het ging er meer om dat ik las dat het onderzoek werd gestopt, daar keek ik even gek van op.

Goed om te horen dat jullie er nog mee bezig zijn.

Alvast fijn weekend,

Mvg.
Reputatie 7
Badge +5
@mpleizr

Hij is nog niet voor mij inzichtelijk, maar zodra dit het geval is, mail ik hem door!

Groet, Denise
Top @DeniseMR alvast dank
Hoi @DeniseMR is er al wat meer bekend?. Nog steeds geen e-mail ontvangen, en binnen mijneneco is de laatste van mei?.

Alvast dank
Reputatie 7
Badge +5
@mpleizr

Ik houd het sinds vorige week voor je in de gaten maar het overzicht is voor mij nog niet beschikbaar. Pas als dit wel het geval is kan ik hem naar je opsturen. Geen zorgen, ik blijf het in de gaten houden!

Groet, Denise
Reputatie 7
Badge +5
@mpleizr

Ik ben even verder gaan kijken aangezien de rest al wel hun overzicht heeft ontvangen. Het valt mij op dat de meterstand op de gasmeter niet meer oploopt sinds circa 29 mei. Klopt dat? Anders maak ik hier melding van bij je netbeheerder.

Groet, Denise
Hoi @DeniseMR gasverbruik is vanaf die datum gewoon geweest?. Maar dan alleen voor warmwater. Zie dit verbruik ook terug op toon en andere portals maar wel met regelmaat wel/niet

Lijkt mij eerder een uitleesprobleem minder dan 0,2m3 per dag gaat niet samen En blijft ten ontechte op 0 staan

De laatste stand die ik kan zien is op 13 juli dat er gas is verbruikt
Reputatie 7
Badge +5
@mpleizr

Is dit sinds 29 mei meer dan 1 m3 geweest?

Groet, Denise
Hoi @DeniseMR zojuist 20dgn na afloop maand eindelijk een overzicht ontvangen!.

wil er niet te veel op in gaan maar war is de reden dat het zo lang moet duren?. In het begin kreeg je op de 2e dag van de nieuwe maand het overzicht. Toen werdt dat 6 dgn, door naar 10dgn en nu dus 20 dgn

graag toch uitleg. Andere portaals kunnen het wel direct vanuit enexis het overzicht sturen
Hoi Mark @mpleizr ; @DeniseMR

Hier is vanmorgen pas het overzicht van juni 2019 bij mij in mijn mailbox aangekomen!!

Normaliter is dit rond de 10e van de nieuwe maand. Vreemd dat dit nu dus 14 dagen langer moet duren.

En idd nog vreemder is dat er geen enkele nadere info/uitleg komt.
Is pas na 3 weken afloop maand nu de nieuwe trend?
Reputatie 7
Badge +5
@mpleizr & @Brandje

Fijn om te lezen dat jullie hem inmiddels hebben ontvangen! Het is voor mij ook onbekend waarom deze later zijn verstuurd dan normaal. @mpleizr wellicht dat het met de meterstanden van jouw gasmeter te maken heeft, maar dit gaat voor @Brandje niet op. Ik heb de vraag daarom uitstaan en laat het jullie weten zodra hier meer over bekend is.

Groet, Denise
Hoi @DeniseMR hoop dat er nu echt heel snel
duidelijkheid komt.

Hier kan het echt niet aan mijn gasverbruik liggen daar dit probleem al vanaf nov2018 speelt dat ik geen overzicht meer krijg, en er elke maand weer achter aan moet bellen
Reputatie 7
Badge +5
@mpleizr & @Brandje

Het verlossende antwoord: de maandrapportage over de maand juni maar ook de maand december worden in de regel later verstuurd. Dit komt door een extra uitlezing van de meterstanden die wij in deze periodes doen.

Groet, Denise
Oké Denise, dat heeft kennelijk met halfjaarlijkse administratieve zaken te maken zoals tariefswijzigingen?

In ieder geval is er nu duidelijkheid en zou ik rond de 10e augustus weer het overzicht krijgen.
Reputatie 7
Badge +5
@Brandje

Klopt!

Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan en je hem niet of later ontvangen, dan lezen we het uiteraard graag terug.

Groet, Denise
Hoi @DeniseMR en @mpleizr,

Toch nog even een terugkoppeling en een bevestiging. 👏😀

Idd is net in mijn Inbox het overzicht over de maand juli 2019 verschenen.
Het is nu 11 augustus, dus de normale frequentie van “rond de 10e nieuwe maand” is idd weer actueel.
Reputatie 1
Badge
Toch nog even een terugkoppeling en een bevestiging. 👏😀

Yesss! Fijn dat alles weer loopt zoals het hoort, @Brandje . Bij jou ook @mpleizr ?

Groet, Bianca

Reageer