Geen verbruiksoverzichten ontvangen | Eneco Community
beantwoord

Geen verbruiksoverzichten ontvangen

• 12 maart 2019
  • 55 reacties
  • 2171 Bekeken

Toon eerste bericht

55 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hallo @Erica ,

Ik wilde graag informeren of er al wat bekend is over het onderzoek naar de ontbrekende data aan jullie kant. Is de oorzaak bekend en opgelost?

Mvg
Ai hier gaat het al een tijdje niet goed met deze overzichten, maar eneco wat is hier de oorzaak van?.

Kan niet eens meer inloggen!?

Reputatie 2
Badge +2
@mpleizr ,

Die melding kreeg ik begin april. Toen bleek dat ik ineens geen energie producten meer had bij Eneco en dus geen klant meer was....

Ik zou even bellen en vragen of er iets goed mis is gegaan..

Succes
Reputatie 5
Badge +5
@Eneco_gebruiker @mpleizr graag voorzie ik jullie van een tussentijdse update. Inmiddels is groot onderzoek gestart en zijn meerdere afdelingen betrokken. De oorzaak is nog niet gevonden en om die reden dus ook geen oplossing. Wordt vervolgt!
Wederom dank @Erica

inmiddels werkt mijneneco weer. Waarschijnlijk met jullie grote storing te maken gehad. PS: Weet dat het niet binnen dit topic hoort, maar wacht nu al weken op een telefoontje van jullie service over bepaalde zaken. na diverse pogingen van jullie zijde zou ik deze week nu echt gebeld gaan worden. Hoewel de week nog niet voorbij is heb ik er een hard hoofd. Toch jammer. Ga nu met een ander partij in zee
@mpleizr ,

Die melding kreeg ik begin april. Toen bleek dat ik ineens geen energie producten meer had bij Eneco en dus geen klant meer was....

Ik zou even bellen en vragen of er iets goed mis is gegaan..

Succes

Hoi @Eneco_gebruiker het lag hier bij mij aan een de grote storing binnen eneco.
Reputatie 5
Badge +5
@mpleizr balen zeg! Ik begrijp uit de notities dat dit gaat om vragen voor Eneco Crowdnett. Je kunt deze partij ook zelf telefonisch benaderen, is dat ook meegedeeld al? Het telefoonnummer is
010-8906936. Jammer wanneer je er echt voor kiest om met een andere partij in zee te gaan natuurlijk maar het is uiteindelijk jouw keuze uiteraard.
@Erica waar het mij om gaat is dat er bij ieder aanvraag gewoon weg niet gereageerd gaat worden. Bij een ander verzoek tot aanschaf reageert eneco ook niet.

op een mail hierover krijg ik dan wel reactie wat niet eens mijn vraagstelling/aanschaf zou wezen :(

ik geef ze nog 1 week de tijd om op beide aankopen te reageren
@Eneco_gebruiker @mpleizr graag voorzie ik jullie van een tussentijdse update. Inmiddels is groot onderzoek gestart en zijn meerdere afdelingen betrokken. De oorzaak is nog niet gevonden en om die reden dus ook geen oplossing. Wordt vervolgt!

Zoals verwacht gaat het opnieuw fout?. Opnieuw geen overzicht binnen mijneneco. Hopelijk kan eneco morgen opnieuw kijken wat er nu weer aan de hand is en alsnog handmatig deze toevoegen.

Verder hoop ik dat er nu wel duidelijkheid is gekomen uit het onderzoek waar nog steeds geen terugkoppeling is gekomen.

Hoi Mark,@mpleizr
Bij mij gaat het wel goed, maar de mei opgave heb ik ook nog niet ontvangen.
Ik verwacht die morgen.
Dat het een feestdag is maakt eigelijk niet uit Ton @Brandje Andere portals hebben inmiddels wel hun overzicht digitaal verzonden. Gaat automatische via netbeheer
Idd dat denk ik ook; ik ga uit van batches, maar aangezien ik het altijd op de 10e ontvang en nu nog niet binnen hebt, ga ik uit van morgen😏
En Mark @mpleizr heb jij al iets ontvangen?
Ik helaas nog niet😢
hier ook nog niets Ton @Brandje
Hoi Mark,

Dan is er meer aan de hand, want ik heb net m’n E-mail box doorgelopen en ik heb ook nog niets ontvangen.

Moderators: is er iets naders bekend??
Reputatie 7
Badge +4
@Brandje & @mpleizr

Bedankt voor de melding! Op het moment nog geen nieuws, maar we gaan dit nader onderzoeken.

Groet, Denise
Hoi Mark @mpleizr

Vanmorgen is mijn overzicht over de maand mei weer keurig binnen gekomen. 😀
Hoi Ton @Brandje

hier zojuist even gekeken, en ook hier is de maand mei nu beschikbaar.

maar goed de mail dus niet dus is het handmatig gedaan
Oké Mark, dat is jammer. 😢

Maar het onderzoek van @DeniseMR loopt nog als het goed is.
Dus dan is daar het wachten op.
Reputatie 7
Badge +4
@mpleizr & @Brandje

Fijn om te lezen dat hij inmiddels zichtbaar is! Daar houdt ook gelijk mijn onderzoek op. Pas als zich meerdere klanten melden in dezelfde situatie, kunnen wij hier degelijk onderzoek naar doen.

Groet, Denise
Vreemd dat je het daar dan als klant maar mee moet doen.😳😳
Had hier dezelfde gedachten Ton.
Reputatie 7
Badge +4
@Brandje & @mpleizr

Het liefst had ik dit direct voor jullie opgelost, maar zo'n geval kan pas goed onderzocht worden als wij weer meerdere voorbeelden hebben. Met enkel één voorbeeld kunnen we helaas niks.

Groet, Denise
Reputatie 2
Badge +2
Hallo @DeniseMR,

Ik begrijp dat het onderzoek is stopgezet?

Ik heb voor het laatst in februari een overzicht ontvangen. Deze had je in onderzoek, maar heb er niets meer over gehoord..

Ik hoor graag wat nu de actuele status is van het grote onderzoek.

Mvg,
Hoi @DeniseMR we zijn weer een maand verder en opnieuw geen overzicht ontvangen. Wat is nou toch de reden dat ik al 9mnd achter eljaar hier om moet zeuren?. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?.

Reageer