Geen verbruiksoverzichten ontvangen | Eneco Community
beantwoord

Geen verbruiksoverzichten ontvangen

• 12 maart 2019
  • 48 reacties
  • 1403 Bekeken

@Emel of andere moderators

sinds november ontvang ik geen maandelijkse verbruiksoverzicht. Hier is tot 2x aan toe over gebeld en deze zijn handmatig doorgemaild?. Nu mis ik wederom die van februari, maar ook die van december?.

Wat gaat hier nu mis?. Kunnen jullie deze alsnog doormailen cq toevoegen binnen mijneneco en als laatste hie kunnen we voorkomen dat het de komende periodes niet weer mis gaat?.

hoor het graag

gr
Mark

icon

Beste antwoord door Brandje 10 juni 2019, 17:40

Hoi Mark,@mpleizr
Bij mij gaat het wel goed, maar de mei opgave heb ik ook nog niet ontvangen.
Ik verwacht die morgen.
Bekijk origineel

48 Reacties

FF omhoog schoppen
Kan er even gereageerd worden op mijn vraag!.
Up!
Graag ASAP reageren. Telefonische contact is een ramp!!!
Reputatie 5
Badge +5
@mpleizr ik help je vandaag graag verder. Sorry dat dit langer heeft geduurd dan je van ons mag verwachten. We begrijpen dat jij graag wil dat dit snel wordt opgepakt, maar herhaaldelijk berichten achterlaten in een topic is onwenselijk en zien wij als spam.

Ik heb direct onze beheerder gevraagd om wat zaken na te lopen en goed uit te zoeken waarom je de overzichten steeds niet ontvangt. Heel erg vervelend natuurlijk dat je hier steeds weer achteraan moet gaan. Zodra ik weet wat er speelt kom ik bij jou terug.
Dank voor het laten uitzoeken @Erica Wachten we even af wat het opleverd.

alvast een goed weekend
groet Mark
@Urgel zie jij kans om andermaal te kunnen regelen dat ik mijn maandelijkse overzicht weer krijg. In navolging van febr. Is het uiteindelijk op 1 maand na gecorrigeerd, en sks het kan dat het nu wel elke maand weer goed gaat zodat ik niet elke keer moet vragen

alvast mijn dank
groet Mark
Reputatie 6
Badge
Hoi @mpleizr

Ik kan begrijpen dat je de overzichten graag wilt inzien. Voor nu is Erica nog heel hard bezig om een duidelijk antwoord voor je te krijgen, maar de situatie lijkt wat ingewikkelder te liggen dan aanvankelijk gedacht. De route die ik zou bewandelen is dezelfde als die zij heeft genomen. Afwachten tot Erica een concreet antwoord heeft ontvangen is momenteel de beste optie t.o.v. de vraag nogmaals via dezelfde route uit te zetten.

Groet. Urgel
Hoi Mark @mpleizr

Mijn overzicht maart 2019 is net via mail binnen gekomen.
Nu bij jou ook??
Reputatie 6
Badge
Hoi @mpleizr

Heb je toevallig, net als @Brandje , ook jouw maandelijks energierapport van maart per e-mail ontvangen? Verder ben ik benieuwd of je deze nu wel via Mijn Eneco kan inzien. Laat je het ons weten?

Groet, Urgel
Hoi @mpleizr

Heb je toevallig, net als @Brandje , ook jouw maandelijks energierapport van maart per e-mail ontvangen? Verder ben ik benieuwd of je deze nu wel via Mijn Eneco kan inzien. Laat je het ons weten?

Groet, Urgel

Hoi @Urgel Heb het overzicht van maart niet per e-mail ontvangen?. dit heb ik destijds wel aangegeven en staat in mijneneco aangevinkt.

Zie zojuist dat het wel online via mijneneco zichtbaar is, maar alleen nadat ik dit weer op het forum na voren bracht is het handmatig toegevoegd.

Daarnaast krijg ik wel weer een mail van mijn jaarnota, maar de windkrachtkorting kwam dan weer oper post terwijl dit niet mag?.
Hoi Mark @mpleizr

Mijn overzicht maart 2019 is net via mail binnen gekomen.
Nu bij jou ook??

Hoi Ton @Brandje Heb het overzicht niet ontvangen per mail.
Het is toch ongelofelijk hè Mark. 🧐
Zo lukt het Eneco ook maar niet om een Nieuwsbrief naar klanten te sturen die veldtester zijn. 😳
Ik heb het geheel opgegeven😢😢
Tja Ton, het blijf soms lastig voor eneco om iets als aangegeven uit te voeren 🤔 Naast deze schoonheidsfoutjes loopt er bij mij nog steeds een aanvraag voor bepaalde verduurzaming, en ook dat pakken ze niet correct op?.

Hoi @mpleizr

Groet, Urgel

Hoi @Urgel Heb het overzicht van maart niet per e-mail ontvangen?. dit heb ik destijds wel aangegeven en staat in mijneneco aangevinkt.

Zie zojuist dat het wel online via mijneneco zichtbaar is, maar alleen nadat ik dit weer op het forum na voren bracht is het handmatig toegevoegd.

Daarnaast krijg ik wel weer een mail van mijn jaarnota, maar de windkrachtkorting kwam dan weer oper post terwijl dit niet mag?.

@Urgel is er al duidelijkheid wat betreft maandelijkse overzichten. Zie mijn reactie hierboven op je verzoek.
Reputatie 5
Badge +5
@mpleizr als het goed is zie je nu wel het overzicht van maart terug in je Mijn Eneco account? Er is een wijziging geweest per 1 maart rondom de maandelijkse energierapporten. Dit is nu volledig gedigitaliseerd. Ik ben benieuwd of je het overzicht van maart wel terug ziet in Mijn Eneco? Even los van melding via e-mail. De missende maanden kan ik je handmatig toesturen omdat dit niet als nog toegevoegd kan worden aan je Mijn Eneco account. Door de technische wijziging zou je vanaf nu wel gewoon ieder maandrapport in Mijn Eneco moeten terugzien. Is dit niet het geval? Dan moet er uitgebreid onderzoek worden gedaan of er meer klanten zijn die last hebben van dit issue.
Reputatie 2
Badge +2
Hallo @Erica,

Net als de auteur mis ik ook meerdere maanden aan rapporten.
Bijgevoegde foto's laat het overzicht 2018 en 2019 zien. (Screenshots gemaakt op 25-04-2019)
Wellicht goed om dat onderzoek uit te voeren.

Reputatie 5
Badge +5
@Eneco_gebruiker bedankt voor het delen van jouw ervaring met de energierapporten. Ik heb jouw klantnummer erbij gezocht en in jouw situatie is er wat anders gaande dan in de situatie van @mpleizr. In jouw situatie missen de betreffende maanden niet alleen aan jouw kant, maar ook aan de onze waardoor we de overzichten ook niet na kunnen nasturen. Goed dat je dit dus meldt. Ik ga wat zaken uitzoeken en kom hier bij je op terug. Wanneer ik hierover meer duidelijkheid kan geven kan ik niet bevestigen nu. Tussendoor houd ik je op de hoogte via deze route.
Reputatie 2
Badge +2
@Erica Bedankt voor je snelle reactie.
Dat klinkt bijzonder!
Ik wacht netjes tot je wat weet. Dat kan hier maar mag ook via een privébericht.
Reputatie 5
Badge +5
@Eneco_gebruiker graag gedaan hoor. Bijzonder hoeft het niet te zijn vooralsnog 😉 Ik heb nog wel een vraag. Wil je via het menu van jouw Toon de support opties aanzetten? Dan kan ik meekijken of er wellicht over een bepaalde periode geen verbruiksdata is doorgekomen/gemeten. Dat kan ook een reden zijn dat je geen maandoverzicht hebt gehad.
Reputatie 2
Badge +2
@Erica Ik heb deze aangezet op de toon thermostaat.
Naar mijn weten heeft deze nooit aangestaan. Maar heb ze wel hiervoor ontvangen.😋
@mpleizr als het goed is zie je nu wel het overzicht van maart terug in je Mijn Eneco account? Er is een wijziging geweest per 1 maart rondom de maandelijkse energierapporten. Dit is nu volledig gedigitaliseerd. Ik ben benieuwd of je het overzicht van maart wel terug ziet in Mijn Eneco? Even los van melding via e-mail. De missende maanden kan ik je handmatig toesturen omdat dit niet als nog toegevoegd kan worden aan je Mijn Eneco account. Door de technische wijziging zou je vanaf nu wel gewoon ieder maandrapport in Mijn Eneco moeten terugzien. Is dit niet het geval? Dan moet er uitgebreid onderzoek worden gedaan of er meer klanten zijn die last hebben van dit issue.

Hoi @Erica

het overzicht van maart is door cs handmatig online geplaats op 13mrt.

er is in jan jl al een aanpassing gedaan met uitzondering van dec2018. Zou deze graag per mail ontvangen.

Er is verder aangegeven dat ik deze overzichten per email wens, wat ook staat aangeven in mijneneco. Helaas krijg ik deze dus niet toegestuurd?. Daarnaast komt mijn jaarnota wel weer per mail, maar dat van de windkrachtkorting dan weer per post?.

groet Mark
Reputatie 5
Badge +5
@mpleizr dank voor je antwoord weer. Ik zorg ervoor dat je december 2018 nog ontvangt via e-mail. Ik ben er achtergekomen dat er achter de schermen nog altijd stond aangegeven als voorkeur dat je het niet via e-mail wenst te ontvangen. Dit heb ik nu aangepast voor je en heeft ook betrekking op het jaarnota en windkrachtkorting gedeelte. Onze voorkeur is uiteraard ook e-mail gezien onze duurzame strategie. Durf het bijna niet te zeggen maar: dat zou nu goed moeten gaan 😉
Reputatie 5
Badge +5
@mpleizr sorry, ik kan niet waarmaken wat ik eerder heb geschreven. Het overzicht van december heb ik niet tot mijn beschikking om toe te sturen. Deze ontbreekt dus wel degelijk. Gezien ik voor @Eneco_gebruiker zo'n zelfde geval in onderzoek heb genomen, neem ik jou hierin mee aangaande deze ontbrekende maand. Wordt vervolgt!
Dank voor de update @Erica wachten het rustig af.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen