Geen verbruik in Mijn Eneco | Eneco Community
vraag

Geen verbruik in Mijn Eneco

  • 7 november 2017
  • 5 reacties
  • 160 Bekeken

Misschien heeft iemand de oplossing
Ik ben overgestapt voor tv en internet naar Ziggo
Alles werkt behalve dat nu geen meterstanden door komen die ik kan zien op mijn Enneco
Na 3 November zie ik geen verbruik meer
Zie het wel op de app van Toon
Wie heeft de gouden tip

5 Reacties

Aanvulling ik zie wel de meterstanden op het schermpje van Toon die komen overeen dus ergens komen de standen niet bij Eneco terecht
In jouw slimme meter zit een communicatiemodule, die via het GSM net in contact staat jouw Netbeheerder. Die leest dus jouw meterstanden uit
Dat gaat niet via jouw internet en ook niet via jouw Toon.

Die communicatiemodule zal dus in storing staan. Het beste is om meteen je Netbeheerder even te bellen. Dan kan die op afstand dat controleren.
Oke beetje duidelijker nu
Netbeheerder hoe kom ik daar achter wie dit is (misschien beetje domme vraag )
Kan ik zien dat er iets op storing staat
Dat kan je online opvragen via deze site:

https://www.netbeheernederland.nl/consumenteninformatie/wie-is-mijn-netbeheerder

Als het echt de communicatiemodule is, dan kan je dat zelf niet zien.
Reputatie 7
Badge +5
Dag @P. Buikema,

Goed dat je het aankaart! Ik zie dat je slimme meters niet in storing staan, dus in die hoek hoeven we het niet te zoeken. Ik vraag me wel af waar je het verbruik niet ziet; is dit in de Mijn Eneco app of de webversie van Mijn Eneco?

Groet, Denise

Reageer