Energie en Warmte diensten in MijnEneco | Eneco Community
vraag

Energie en Warmte diensten in MijnEneco

• 6 januari 2019
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

Ik zie in MijnEneco alleen mijn warmte dienst, niet mijn electriciteit. Hoe kan ik het totaal overzicht krijgen? Ik krijg wel de mails van beide binnen...

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi @A. Ballering,

Bedankt voor jouw bericht, goede vraag! Ik heb het voor je nagekeken. Beide producten zijn onder twee verschillende klantnummers vindbaar en dus van elkaar gescheiden.

Om dit samen te brengen, kunnen we de overeenkomst voor stroom beëindigen en op dezelfde voet voortzetten onder jouw klantnummer voor stadsverwarming.

Deze beëindiging heeft wel een eindnota als gevolg. Je kunt er daarom ook voor kiezen de producten op een later moment samen te voegen, wanneer de afrekening voor stroom in juli volgt bijvoorbeeld.

Ik verneem graag waar jouw voorkeur naar uit gaat!
Hi Rodney,

Ik voeg ze graag samen. Het is prima dat dit een eindrekening tot gevolg heeft.

gr, Alex
Reputatie 5
Badge +2
Top! Ik heb dit verzoek zojuist voor je ingediend, Alex.
Ik verwacht dat dit niet langer zal duren dan een week.

Hou er rekening mee dat ik heb gevraagd om je klantnummer van warmte aan te houden.

Groet, Vincent
Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen Alex,

Het samenvoegen is nu geregeld.
Via het klantnummer voor elektra kan je een Mijn Eneco account aanvragen en in gebruik nemen.

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen