Eneco App update (5 mrt.) Android, Verbruik en Bekijk Termijn advies werkt niet meer | Eneco Community
beantwoord

Eneco App update (5 mrt.) Android, Verbruik en Bekijk Termijn advies werkt niet meer

• 9 maart 2019
  • 3 reacties
  • 218 Bekeken

• Komt hier vaker (level 8)
  • 18 reacties
Goedemorgen,

Eindelijk na maanden kan ik mijn Tussenstand weer zien. Echter nu werkt de tab Verbruik en Bekijk Termijn advies niet meer. Wederom de " wij hebben wind tegen" en "er is iets mis gegaan"......! Ik heb in de App cache en gegevens verwijderd, zelfde issue. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en weer opnieuw aangemeld, .. zelfde ellende. Eneco wanneer wordt hier nou eens serieus naar gekeken? Deze applicatie wordt door duizenden mensen gebruikt en zie zeer veel klachten. Zouden jullie mijn account kunnen nakijken en feedback geven wat er nu weer aan de hand is?

Mvg,
Mark

Werkt zowel niet op mijn Samsung Galaxy S7 Edge als op mijn tablet Galaxy tab S3.
icon

Beste antwoord door DeniseMR 18 maart 2019, 11:31

Dag @MKR2019 & @JeroenBonsel,

Bedankt voor het melden. Deze bugs bij Android gebruikers zijn bij ons bekend en we streven ernaar om dit binnen de komende 2 weken op te lossen.

Excuses voor het ongemak!

Groet, Denise
Bekijk origineel

3 Reacties

Het probleem doet zich voor in de Android app. Getest op een iPhone en daar geen enkel probleem ondervonden. Zouden jullie de Android app kunnen checken? Alvast bedankt, Mark
Op mijn android app werkt dit ook niet. Melding wij hebben wind tegen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag @MKR2019 & @JeroenBonsel,

Bedankt voor het melden. Deze bugs bij Android gebruikers zijn bij ons bekend en we streven ernaar om dit binnen de komende 2 weken op te lossen.

Excuses voor het ongemak!

Groet, Denise

Reageer