Eneco App - stroomverbruik loopt achter | Eneco Community
beantwoord

Eneco App - stroomverbruik loopt achter

Ik heb de volgende vraag of opmerking over de app als ik naar verbruik ga dan staat er "Goed bezig" je hebt nog 17 dagen in april je zit goed op schema, maar als ik naar mijn dag verbruik ga dan zie ik dat er nog maar 8 dagen zijn ingevuld, dus heb ik nog 22 dagen die er bij moeten worden geteld bij mijn verbruik, ik begrijp uiteraard dat niet elke dag de actuele standen worden doorgestuurd naar de Eneco app, maar je krijg nu een indruk dat je goed bezig bent maar als er bijna een week verbruik nog niet is bijgeteld ?
Misschien iets om over na te denken ?

Gr harry
icon

Beste antwoord door DeniseMR 13 april 2018, 19:46

Dag @Harry de Koning,

Wat @mpleizr al vermoedde klopt; je stroommeter staat in storing sinds een kleine 5 dagen. Gelukkig zien wij ook dat deze storing bekend en in behandeling is bij je netbeheerder Stedin. Zodra dit is opgelost, zie je ook het stroomverbruik weer terug in de app. Wat betreft de maand april, kan je deze het beste even negeren in de app voor nu. ;-)

Groet, Denise
Bekijk origineel

2 Reacties

Hoi @Harry de Koning stanaard loopt de data van de app 2 dgn achter. Aangezien er bij jou al een langere periode geen data binnenkomt kan het maar zo zijn dat je meters in storing staan. Je zou dit kunnen navragen bij je netwerkbeheerder
Reputatie 7
Badge +4
Dag @Harry de Koning,

Wat @mpleizr al vermoedde klopt; je stroommeter staat in storing sinds een kleine 5 dagen. Gelukkig zien wij ook dat deze storing bekend en in behandeling is bij je netbeheerder Stedin. Zodra dit is opgelost, zie je ook het stroomverbruik weer terug in de app. Wat betreft de maand april, kan je deze het beste even negeren in de app voor nu. ;-)

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen