Eneco app | Eneco Community
beantwoord

Eneco app

  • 30 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 200 Bekeken

Ik heb nu een paar keer geprobeerd mij te registreren.
Maar ik krijg steeds een foutmelding.
Het registreren van uw account is mislukt. Indien dit probleem zich blijft voordoen, neemt u dan contact met ons op via het telefoonnummer: 088 – 8 955 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).
Als je dan belt is er een te lange wacht tijd.Het advies: Registreer de eneco app en regel alles via de computer.
Dit wil ik nu maar lukt niet.
icon

Beste antwoord door VincentN 30 augustus 2018, 16:53

Hi @Albert N,

Welkom op de Eneco Community!

Aan je klantnummer te zien ben je klant bij Eneco ZuidNederland, voormalig E.On.

Binnenkort zijn ook jouw gegevens voor mij inzichtelijk, maar tot die tijd kan je terecht bij mijn nieuwe collega's via;
https://www.welkom-bij.eneco.nl/

Groet, Vincent
Bekijk origineel

6 Reacties

Gebruik je wel als gebruikersnaam je E-mail adres?
Ja. Maar die herkent hin niet zegt het.
Maar de rekening sturen ze er wel naar toe.
Reputatie 5
Badge +2
Hi @Albert N,

Welkom op de Eneco Community!

Aan je klantnummer te zien ben je klant bij Eneco ZuidNederland, voormalig E.On.

Binnenkort zijn ook jouw gegevens voor mij inzichtelijk, maar tot die tijd kan je terecht bij mijn nieuwe collega's via;
https://www.welkom-bij.eneco.nl/

Groet, Vincent
Ahhh kijk dat is dus het probleem.
Eerdere berichten gaven toch aan dat het per 31 december opgelost zou zijn?
Reputatie 5
Badge +2
Dat zal begin oktober het geval gaan zijn, @Brandje!
Kijk dat zijn qua tijd betere berichten!
Thx voor de aanvulling Vincent.

Reageer