Eneco App | Eneco Community
beantwoord

Eneco App

  • 18 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Ik kan niet inloggen op de eneco app terwijl ik altijd ingelogd was,
en nu in eens opnieuw moest inloggen en nu zeg deze : oeps je neemt geen stroom en gas of warmte af bij ons...

terwijl ik wel klant ben en dus wel ingelogd ben geweest.
hoe kom ik hier uit

Ik heb de App al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
icon

Beste antwoord door Rodney 18 augustus 2018, 14:00

Goedemiddag @A.J.M. Kortekaas,

Bedankt voor jouw bericht, we ervaren momenteel een storing na onderhoud aan MIjn Eneco. Naar verwachting is dit uiterlijk maandag opgelost, het advies is om op een later moment opnieuw proberen in te loggen. Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Goedemiddag @A.J.M. Kortekaas,

Bedankt voor jouw bericht, we ervaren momenteel een storing na onderhoud aan MIjn Eneco. Naar verwachting is dit uiterlijk maandag opgelost, het advies is om op een later moment opnieuw proberen in te loggen. Sorry voor het ongemak!

Reageer