Eneco app | Eneco Community
beantwoord

Eneco app

• 9 augustus 2017
  • 20 reacties
  • 546 Bekeken

Kan niet inloggen in mn eneco app als ik mn inloggegevens invul dan zegt de app dat ik geen klant ben van eneco.
icon

Beste antwoord door Folkert 15 augustus 2017, 09:50

@B. Verhaaf

Dank voor de terugkoppeling. Ik heb het doorgespeeld naar de beheerders van de app. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug,
Bekijk origineel

20 Reacties

Heb je wel een abo afgesloten ad €3,50 p/m; per 1 oktober 2017 €1 duurder?
Welke abo? Ik heb toon daar betaal ik voor. Moet ik voor de eneco app aparte abo hebben?
Ik heb het over dit abo met de volgende opties:

Ja dat betaal ik . Maar kan niet inloggen in de app. Want dan zegt ie dat ik geen klant ben
Oké dan kan dat niet de reden zijn.
Dan zal er op de server bij Eneco een instelling verkeerd staan.
Wacht even tot een moderator reageert, die zal het eea voor je nakijken.
Dit is een screenshot
Reputatie 5
Badge +3
Hoi B.Verhaaf,

Welkom op dit forum.
Vervelend deze melding. Dit probleem zou al verholpen moeten zijn. Wil je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Ik hoor graag of dat helpt.
Hoi kelly ik heb de app meerdere malen opnieuw geïnstalleerd krijg de steeds dezelfde melding. Heb ook geprobeerd de app meerdere malen te installeren op de telefoon van mn vrouw (dit is een LG) om te kijken of het aan mijn telefoon ligt maar ook dit is niet het geval bij mn vrouw krijg ik exact dezelfde melding.
Reputatie 7
Badge +6
@B. Verhaaf

Lukt het nu nog steeds niet om in te loggen op de Mijn Eneco app? Ik hoor het graag van je.
Nee lukt nog steeds niet heb mn zwager ook er naar laten kijken hij heeft dezelfde app ook en die zei ook al das vreemd. Nee kan dus nog steeds niet inloggen heb al meerdere keren app opnieuw geinstalleerd maar dat helpt ook niet heb ook geprobeerd om op de telefoon van mn vrouw te installeren die heeft een LG en ik een samsung maar dat mocht ook niwt baten. Weet niet meer wat ik eraan kan doen.
Reputatie 7
Badge +6
@B. Verhaaf

Dank voor de terugkoppeling. Ik heb het doorgespeeld naar de beheerders van de app. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug,
@Folkert
Ik heb hetzelfde probleem na update tot ver. 3.x.x...
Reputatie 4
Badge +4
@N. Kulikova,

Welkom hier!

Goed dat je dit probleem hier meldt. Is het mogelijk dat je ons ook een screenshot stuurt van de melding? Dan sturen we dit wederom door naar de beheerders van de app.
@EvavdZ
Reputatie 7
Badge +6
@N. Kulikova,

Dankje! De melding heb ik doorgezet naar de beheerders en ook als ik een terugkoppeling krijg, laat ik het je weten!
Heb vanochtend geprobeerd in te loggen en de app werkt. Ben erg blij wat er aan de hand was weet ik niet of wat jullie gedaan hebben weet ik ook niet maar kon nu inloggen en de app werkt.??
Reputatie 7
Badge +6
@B. Verhaaf

Ik heb inderdaad de melding gekregen dat het opgelost is, mooi dat het weer werkt!
Reputatie 7
Badge +6
@N. Kulikova,

Het inloggen lukt helaas niet omdat er achter de schermen de tarieven van de contracten niet goed opgehaald kunnen worden. Om die reden krijg je onterecht deze melding. We zijn ermee bezig om dit op te lossen, zodat het weer goed komt. Helaas kan het even duren. Wel lukt het inloggen op mijneneco.nl en daar kun je tot die tijd al je gegevens en verbruiken bekijken.
Sorry voor het ongemak!
Ik ervaar ook problemen met inloggen in de Eneco app voor iOS.
App gedownload met iOS 11.0 en krijg ook de melding dat ik geen klant bij Eneco ben.

Reputatie 5
Badge +5
@Mike1989

Welkom op het forum!

Vervelend dat je niet kunt inloggen zeg! Ik krijg aan deze kant geen foutmeldingen of bijzonderheden te zien. Welke gebruikersnaam houd je aan?
Kun je wel inloggen op de webversie van Mijn Eneco?

Groet,
Erica

Reageer