Eneco account aanmaken | Eneco Community
beantwoord

Eneco account aanmaken

Ik probeer al enkele dagen een account aan te maken. Mijn klantnummer wordt herkent, dus dat is het probleem niet. Maar ik krijg steeds (na het invullen van een wachtwoord) de melding dat er een technische storing is. Die kan toch niet dagen lang duren? Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem/ iemand een oplossing? Ik ben een nieuwe klant en de klantenservice gaf aan dat ik mijn termijnbedrag moest aanpassen via MijnEneco, maar als ik dat account niet kan aanmaken word het lastig..
icon

Beste antwoord door Audrey 8 september 2018, 13:11

Ik probeer al enkele dagen een account aan te maken. Mijn klantnummer wordt herkent, dus dat is het probleem niet. Maar ik krijg steeds (na het invullen van een wachtwoord) de melding dat er een technische storing is. Die kan toch niet dagen lang duren? Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem/ iemand een oplossing? Ik ben een nieuwe klant en de klantenservice gaf aan dat ik mijn termijnbedrag moest aanpassen via MijnEneco, maar als ik dat account niet kan aanmaken word het lastig..

Hoi @adinda,

Welkom op de Community! Het contract gaat in op dinsdag 11 september 2018. Binnen 5 werkdagen na deze datum kun je gebruik maken van Mijn Eneco. Dit betekent dat je vanaf volgende week een account kunt maken.

Groet, Audrey
Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 1
Badge +2
Ik heb een gelijksoortig probleem, bij inloggen geeft hij steeds aan wachtwoord en mailadres kloppen niet. Tig keer opnieuw account gemaakt, dan wordt gegeven geaccepteerd, maar opnieuw met de nieuwe gegevens inloggen gaat niet. Ja dat is de nieuwe techniek, computers, elektronica, het gaat niet altijd zoals we willen. Maar een moderator zal u wel antwoorden en het zeker oplossen.
Reputatie 5
Badge +3

Hoi @adinda,

Welkom op de Community! Het contract gaat in op dinsdag 11 september 2018. Binnen 5 werkdagen na deze datum kun je gebruik maken van Mijn Eneco. Dit betekent dat je vanaf volgende week een account kunt maken.

Groet, Audrey

Ik probeer al enkele dagen een account aan te maken. Mijn klantnummer wordt herkent, dus dat is het probleem niet. Maar ik krijg steeds (na het invullen van een wachtwoord) de melding dat er een technische storing is. Die kan toch niet dagen lang duren? Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem/ iemand een oplossing? Ik ben een nieuwe klant en de klantenservice gaf aan dat ik mijn termijnbedrag moest aanpassen via MijnEneco, maar als ik dat account niet kan aanmaken word het lastig..Hoi @adinda,

Groet, Audrey

Ah ok, dankjewel voor je reactie!
Wel gek dat ik dan niet gewoon die melding krijg..
Hallo.
Ik heb hetzelfde probleem.
Ben al een tijdje klant.
Althans nog geen jaar
Account aanmaken en na invoering wachtwoord de melding technische storing.
Zou graag de app willen gebruiken
Reputatie 7
Badge +4
@Channie

Ik heb het voor je getest, maar het inloggen lukt mij wel. Heb je de inloggegevens gecontroleerd? Je gebruikersnaam is het e-mailadres dat bij ons bekend is. Voor het gemak heb ik je ook een e-mail toegestuurd om je wachtwoord te resetten. Mocht het inloggen hierna nog steeds niet lukken, dan lezen we het graag terug.

Groet, Denise
Sorry maar heb geen email van u ontvangen.
Weet niet welke er bij u bekend is?
Zoals ik al zei ik heb nog geen account hier die moet ik dus eerst aanmaken.
Ook in de Spammap gekeken?
Niks in spam...ij heb nog geen account hier dus me email is helemaal niet bekend bij eneco
Reputatie 5
Badge +3
Niks in spam...ij heb nog geen account hier dus me email is helemaal niet bekend bij eneco

Hoi Channie,

We zien dat er een account aangemaakt is. Ik stuur je een privébericht met het e-mailadres die bij ons bekend is.

Groet, Audrey

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen