Download verbruiksgegevens | Eneco Community
beantwoord

Download verbruiksgegevens

• 8 juli 2017
  • 4 reacties
  • 340 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 10 reacties
waarom zie ik nu ineens dat bij download verbruiksgegevens alleen verbruik laag tarief wordt getoond en niet gebruik normaal tarief ? Dit is dus niet meer te controleren..
icon

Beste antwoord door Danielle 11 juli 2017, 09:09

@RM VINK,

Goed dat je het aangeeft! De gegevens heb ik ook gedownload en ik zie wat jij bedoelt. In kolom C staan de meterstanden van het normaaltarief en in kolom E zie je het verbruik ervan, alleen snap ik de verwarring; er staat geen tekst bij staat dat het om het normaal tarief gaat. Maar weet dat het dus wel zichtbaar is!
Ik heb het aangekaart bij de beheerders zodat er bij komt te staan dat het om normaaltarief gaat. Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

4 Reacties

[quote=RM VINK]waarom zie ik nu ineens dat bij download verbruiksgegevens alleen verbruik laag tarief wordt getoond en niet gebruik normaal tarief ? Dit is dus niet meer te controleren.. op mijn eneco
Hè dat vreemd. Ik neem aan dat je dubbeltarief hebt?
Bij mij ziet het er zo uit:

Reputatie 7
Badge +6
@RM VINK,

Goed dat je het aangeeft! De gegevens heb ik ook gedownload en ik zie wat jij bedoelt. In kolom C staan de meterstanden van het normaaltarief en in kolom E zie je het verbruik ervan, alleen snap ik de verwarring; er staat geen tekst bij staat dat het om het normaal tarief gaat. Maar weet dat het dus wel zichtbaar is!
Ik heb het aangekaart bij de beheerders zodat er bij komt te staan dat het om normaaltarief gaat. Sorry voor het ongemak!
Reputatie 7
Badge +6
@RM VINK,

Door jouw constatering en melding hebben we de tekst inmiddels weer genoteerd! Als je nu het Excelbestand download zie je netjes 'Meterstand hoogtarief (El 2)' staan en in de andere kolom het verbruik van het hoogtarief.
Ik hoop dat het zo duidelijker voor je is geworden. Nogmaals bedankt! 😃

Reageer