Deel jouw ervaring over Mijn Eneco | Eneco Community

Deel jouw ervaring over Mijn Eneco

• 14 november 2018
  • 100 reacties
  • 72669 Bekeken
Deel jouw ervaring over Mijn Eneco
Reputatie 4
Badge +3
** Deze winactie is gesloten, maar je mening over Mijn Eneco is nog altijd welkom! **

Je energiezaken 24/7 online regelen. Je termijnbedrag, betaalwijze en datum van betaling aanpassen. En inzicht in toekomstige (jaar)nota’s. Handig!

Maar hoe makkelijk werkt Mijn Eneco voor jou? We zijn benieuwd naar jouw ervaring.

? Deel jouw ervaring hieronder met Mijn Eneco en maak kans op één van de AFAS Live vipkaarten.
(Lees de actievoorwaarden hieronder)

100 Reacties

Het is eigenlijk raar, zo hoort het, snel betrouwbaar, vinden wat je zoekt en zelfstandig je zaken regelen. Toch is dit bijzonder, want dit is lang niet overal het geval. Prima service, duidelijke opzet en goed leebaar! Prima online service zoals het hoort, maar toch heel bijzonder! En niet onbelangrijk als je hulp nodig hebt zijn ze er en sta je niet uren in de wacht oid.
Lekker makkelijk altijd bij gebruik van gas en elektriciteitsmeter zins kort slimme meter kan je zo zien op mijn ENECO en met TOON
Zeer handig en ook overzichtelijk.

Tot op heden geen klachten.

mvg

Pascal
Prima website... zeer makkelijk zaken regelen en een goed overzicht van mijn verbruik.
Ook verdere relevante updates zijn snel te vinden.
Ben sinds 1978 al bij Eneco en dat zegt iets !
Naast de website is telefonisch contact tot op heden altijd zeer goed geweest !
Een vriendelijke “toon” staat altijd goed. Het zou een mooie promotiezin kunnen zijn. Ik kan niet anders zeggen dat het ook zo is. Zeer tevreden met deze aanvulling en in combinatie met MijnEneco geen verrassingen meer in de jaarnota. Kwaliteit en helderheid daar hecht ik waarde aan. Ik blijf!
Overzichtelijke website en een goede klantenservice. Ik ben pas klant maar alles is soepel verlopen.
De TOON is ook een goede aanvulling voor mijn huishouden. Zo bespaar ik iedere maand weer geld!
Eneco bevalt uitstekend! Ik kan online alles zien en wijzigen en de maandelijkse updates per mail zijn ook fijn om te weten of je nog goed zit qua verbruik en maandbedrag. Ook de informatie over teruglevering van onze zonnepanelen is duidelijker dan het overzicht van de leverancier van de panelen.
Simpel en makkelijk te lezen, duimpje omhoog!
Werkt super makkelijk en snel.
Ik zeg Hajeto buur!
Als ik het hier zo lees is het allemaal hosanna.
Helaas is (bij mij misschien) de realiteit anders.
Zie deze foto’s , in dag en week weergave klopt er niets van.......:

Het uitlezen van de slimme meters is nog steeds te traag.
Het is nu 2811, de bekende sites zoals bv www.slimmemeterportal.nl heeft rond 12:00 uur gewoon het gas- en stroomverbruik en teruglevering van 2711 binnengehaald, terwijl Eneco bij 2511 blijft steken. Als je wilt weten hoe het de vorige dag is verlopen; is tijdigheid essentieel en een paar dagen later in mijn ogen funest. Al jaren (ja echt zolang al) word ik bijna "gedwongen" deze info hier te verkrijgen:

Handig en erg overzichtelijk!
Wij zijn ontevreden over Eneco. Juist met een slimme meter is het verstandig dit goed te controleren. Ons verbruik is ook onmogelijk. Gelukkig had ik voldoende foto`s om dit aan te tonen. Helaas na 18 dagen nog steeds geen reactie van Eneco.

groet, Yvonne Barone
Tja wat moet ik er over zeggen. Kan al wkn niet inloggen in mijneneco?. Maar buiten dat om gebruik ik het helemaal niet. Net als de losse app geeft het verkeerde info. CS doet er niet Mee?.
Leuk, die slimme meter: samen met de kinderen bekijk ik deze overzichten: het is nu een sport om goed op te letten (lichten uit, deuren dicht als het koud is, etc) en dan de volgende maand kijken of het gelukt is minder te verbruiken. Goed voor het milieu en mijn portemonee!
Ik ben best tevreden met de gang van zaken. De site is goed duidelijk en de onderwerpen zijn gemakkelijk te vinden. Ervaring met die slimme meter heb ik niet, omdat er teveel en te vaak onjuiste gegevens werden weergegeven. Wellicht komt die meter in de toekomst
Ik ben nu al langere tijd klant en kan niet anders zeggen: ik ben uitermate tevreden en heb geen enkele intentie om over te stappen! De toon werkt fantastisch (en kostenbesparend), goedkopere rekening (al 3 jaar op rij nu), ik heb er werkelijk nog geen seconde problemen mee gehad. Ook de klantenservice is uitstekend en vriendelijk. De oude leverancier doet elke 3 maand een poging om me terug te halen, maar dat is ze rot op heden nog niet gelukt ?
Ik heb redelijk inzicht. Wat jammer is dat ik alleen in het het verleden kan kijken 2017 en terug. Over het huidige jaar krijg ik alleen een percentage wat ik minder verbruikt heb tov van het jaar daarvoor. De app laat mij iets meer zien hierin. Keep up the good work!
ik ben echt tevreden met de vernieuwde App van eneco, heel overzichtelijk en duidelijk, ook erg fijn om te kunnen zien wat het maandverbruik is en dat ik daar melding van krijg in m'n mailbox ?. stoer dat er nu een winactie is, zeker daar ik daar m'n, dichter waanzinnig gelukkig mee zou maken, die is mega chef'special fan én ze word 5 december 16, dus ik vind dat ze wel haar eerste echte concert mee mag gaan maken!!

maar goed, terug naar de app, super tevreden, ben niet meer via de laptop online geweest, app doet alles, toppie ?

en eeeh eneco, enige klacht zou zijn, weinig winacties maarrrrrrr als we dit winnen zeg ik niks meer hoor ??
Super handig vooral met mijn nieuwe slimme meter, alleen jammer dat het invullen van de warmte nu niet mogelijk is in verband met een grootschalige storing.
Via mijn Eneco altijd direct inzicht in je gegevens en snel de mogelijkheid om zelf dingen te wijzigen. Ideaal!!!
De Eneco app is zo handig alles bij de hand en super makkelijk.
Ales is overzichtelijk dus ik vind het ideaal!
Moet je iets even wijzigen kan dat makkelijk via de app makkelijker kan gewoon niet!
Ik heb momenteel twee energiecontracten: één voor de levering van bouwstroom op mijn bouwlocatie en één in ons tijdelijke huis waar we met 24 zonnepanelen ook electriciteit opwekken en terugleveren. Het was lastig om twee contracten op één naam te zetten, maar dat is uiteindelijk gelukt en ze zijn nu ook allebei zichtbaar in mijn eneco en ook in de Eneco app. Ik kan nu heel overzichtelijk te zien wat er gebruikt is en wat er teruggeleverd is. Werkt echt super, ook in de bewustwording van je energieverbruik en teruglevering.
Super handige pagina! Je kan je verbruik eenvoudig inzien en de rekeningen.
Superhandig Mijn Eneco.
Prettig om je energiezaken 24/7 online te kunnen regelen. Je kunt op elk gewenst tijdstip inzicht krijgen in je verbruik en hierop je termijnedrag aanpassen. Zo zorg ik ervoor dat ik aan het einde van het jaar goed uitkom met mijn jaarnota. Daarmee bespaar ik weer geld wat ik aan andere leuken dingen uit kan geven, zoals concerten?
Leuke actie van Eneco??
Ik vind de mijn eneco app super handig. Wel kan wat mij betreft de comm en sync met Toon beter. Daarnaast kloppen de gegevens niet zo vlak na de jaarnota. Ik zou ineens flink moeten bijbetalen. Das raar als jullie net mijn termijn bedrag zelf hebben aangepast

Reageer