Ander e-mailadres inloggen Mijn Eneco | Eneco Community
vraag

Ander e-mailadres inloggen Mijn Eneco

• 4 december 2018
  • 5 reacties
  • 492 Bekeken

Kan niet inloggen omdat ik sinds een paar jaar een ander e-mail adres heb. Sinds een paar jaar niet ingelogd. Sta dus met een oud emailadres geregistreerd, waar ik geen toegang meer toe heb. Kan geen wachtwoord of gebruikersnaam verkrijgen.Dit is mijn huidig en juist emailadres *verwijderd door moderator*

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@Gondavd welkom op het Eneco forum 🙂 Ik help je graag met inloggen op je Mijn Eneco account. Als het goed is heb je inmiddels een e-mail binnengekregen op jouw upc e-mailadres waarmee je je wachtwoord kunt resetten. Zodra je het wachtwoord hebt gereset kun je, in combinatie met de oude gebruikersnaam, inloggen op je account. Zodra je bent ingelogd kun je de gebruikersnaam wijzigen naar jouw huidige e-mailadres.
Kan niet inloggen omdat ik sinds een paar jaar een ander e-mail adres heb. Sinds een paar jaar niet ingelogd. Sta dus met een oud emailadres geregistreerd, waar ik geen toegang meer toe heb. Kan geen wachtwoord of gebruikersnaam verkrijgen.Dit is mijn huidig en juist emailadres *verwijderd door moderator*@Gondavd welkom op het Eneco forum 🙂 Ik help je graag met inloggen op je Mijn Eneco account. Als het goed is heb je inmiddels een e-mail binnengekregen op jouw upc e-mailadres waarmee je je wachtwoord kunt resetten. Zodra je het wachtwoord hebt gereset kun je, in combinatie met de oude gebruikersnaam, inloggen op je account. Zodra je bent ingelogd kun je de gebruikersnaam wijzigen naar jouw huidige e-mailadres.

Mijn probleem is hetzelfde als beschreven door Gondavd. Dus sinds een paar jaar heb ik een ander email adres en het oude adres is ondertussen opgeheven. Bovendien werkt het oude password niet meer. Vragen om een nieuw password heeft geen zin, aangezien die naar het niet meer bestaande email adres gestuurd zal worden. Ik kan dus niet inloggen, niet mijn password wijzigen en ook niet mijn email adres wijzigen. Ook kan ik geen nieuw account maken, omdat ik al geregistreerd sta. Hoe nu verder?
Reputatie 1
Badge
Mijn probleem is hetzelfde als beschreven door Gondavd. Dus sinds een paar jaar heb ik een ander email adres en het oude adres is ondertussen opgeheven. Bovendien werkt het oude password niet meer. Vragen om een nieuw password heeft geen zin, aangezien die naar het niet meer bestaande email adres gestuurd zal worden. Ik kan dus niet inloggen, niet mijn password wijzigen en ook niet mijn email adres wijzigen. Ook kan ik geen nieuw account maken, omdat ik al geregistreerd sta. Hoe nu verder?

Goedemiddag @Gerrit Koopman , welkom op het forum! Ik help je graag verder.

Het juiste e-mailadres is het e-mailadres dat jij aan je profiel hebt toegevoegd ga ik vanuit? Hier wil jij graag een wachtwoordreset ontvangen? Wat was jouw oude e-mailadres / gebruikersnaam?

Groet, Bianca
Ik heb hetzelfde probleem. Inloggen lukt niet meer met xxxxxxxx@xxxxxxxxx (verwijderd door moderator) omdat ik geen ww meer weet en email adres bestaat niet meer.

Groet Bruno
Reputatie 7
Badge +5
@Bruno Smiesing

Welkom op de Eneco Community!

Kan jij je profiel aanvullen met je klantnummer? Zo kunnen wij je hierbij helpen.

Groet, Denise

Reageer