13 juni update Mijn Eneco in de Play Store | Eneco Community
vraag

13 juni update Mijn Eneco in de Play Store

Reputatie 7
Badge +8
Goedemiddag Moderators,

Nou weet ik dat jullie druk zijn met de update van Toon. Nieuwe Toon forum (Overige users bezoek deze nieuwe forum juist voor alle Toon problemen, of vragen. Forum is te bereiken via: http://forum.toon.nl )

Er stond een update klaar in mij play store.
In de hoop dat mijn Tussenstand nu wel zou werken, werk tie nog niet.. Nog sterker krijg nu zelfs een andere melding te zien..

Jammer.. 😞

12 Reacties

Helaas voor IOS is nog niets bekend in the store.
En de glazen bol is er nog steeds; inderdaad jammer hoor!

Ik zie dit plaatje:

Nou de update voor IOS staat nu ook in de store.
De tekst is nu:

Dus helaas is het dan wachten op de update in juli 2017
Reputatie 7
Badge +8
Heel benieuwd naar volgende maand, als de grote update van Mijn Eneco word uitgerold.. Of de tussenstand dan wel voor alle slimme meters klanten werkt.. Want in Mijn Eneco staat netjes dat Eneco toestemming heeft tot dagelijks uitlezen van mij meterstanden, probleem lig en blijft hem liggen bij Eneco, in de servers..
Reputatie 4
Badge +4
Nog steeds BALEN!
Reputatie 4
Badge +4
Nog steeds geen beweging te bespeuren. We blijven maar balen!
Reputatie 7
Badge +6
@WvdM

Wat bedoel je precies hiermee? Excuses dat we niet op je bericht hiervoor hebben gereageerd.
Reputatie 4
Badge +4
Ik bedoel hiermee dat op de mijn Eneco app al lange tijd geen tussenstand wordt gegeven. De tekst begint met BALEN! De tekst eindigt met: Hou de app daarom goed in de gaten.
Zie hierboven de screenshot van Brandje van notabene 3 maanden geleden.
Reputatie 4
Badge +4
Folkert nog ter info ik gebruik IOS versie 11.0 zowel op de iPad als op de iPhone.
Reputatie 4
Badge +4
@Folkert

Ik heb nog geen reactie gezien.
Reputatie 7
Badge +6
@WvdM,

Sorry voor de late reactie.
De reden dat de Tussenstand niet wordt aangeboden is dat we lastig kunnen voorspellen wat je de komende tijd gaat terugleveren. Dit is de reden dat we nu de Tussenstand uit hebben staan als je zonnepanelen hebt.
Er wordt wel aan gewerkt om dit op te lossen door bijvoorbeeld de teruglevering niet mee te nemen in de berekening of een gemiddelde.
Reputatie 4
Badge +4
@Danielle

Bedankt voor je bericht. Dan zit er niets anders op dan af te wachten. Misschien kunnen jullie de tekst dan aanpassen bijv. “Omdat we de teruglevering moeilijk kunnen voorspellen zijn we naar een andere oplossing aan het zoeken. Dit kan enige tijd in beslag nemen”. Uiteraard heeft dit alleen betrekking op zonnepaneel bezitters.
Reputatie 7
Badge +6
@WvdM,

Ja dat is een goede. Dank voor de tip! Ik geef hem door aan het ontwikkelteam zodat dit besloten kan worden.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen