Weergave MIJN ENECO webbrowser FIREFOX | Eneco Community
vraag

Weergave MIJN ENECO webbrowser FIREFOX

• 24 november 2013
  • 8 reacties
  • 493 Bekeken

Sinds afgelopen week wordt MIJN ENECO niet meerr goed weer gegeven  (FIREFOX)
De grafieken van elektra en gas worden schuin rechts weergegeven dwars over de pagina heen.
Als ik gebruik maak van Safari idat is alles oke
Is er na de update bij ENECO een kleinigheid over het hoofd gezien/niet goed uitgetest?
Ik gebruik al jaren zoder enig probleem FIREFOX.

8 Reacties

Reputatie 3
Badge +1
Sinds afgelopen week wordt MIJN ENECO niet meerr goed weer gegeven  (FIREFOX)
De grafieken van elektra en gas worden schuin rechts weergegeven dwars over de pagina heen.
Als ik gebruik maak van Safari idat is alles oke
Is er na de update bij ENECO een kleinigheid over het hoofd gezien/niet goed uitgetest?
Ik gebruik al jaren zoder enig probleem FIREFOX.

Hier exact hetzelfde fenomeen.😕
(alleen bij Firefox, ik draai op versie 25.0.1)
Reputatie 5
Badge +3
Hallo,

Ik zal jullie meldingen direct bij de websitebeheerders onder de aandacht brengen. Bedankt voor het doorgeven!

Groet, Kelly
Reputatie 3
Badge +1
hallo Kelly,

Graag gedaan.
Beste..,

Het inladen van Mijn Eneco duurt zo ontzettend lang, dat ik het niet afwacht. Als ik niet snel kan switchen tussen pagina's en dingen die ik wil inkijken, heeft het verder ook weinig nut, vind ik.
Verder is de informatie op de eerste pagina onvolledig en onjuist.. maar omdat het te lang duurt om te wachten tot een volgende pagina opent, waar ik misschien kan zien hoe de vork in de steel zit, kom ik er niet achter waarom dit zo is.

Graag uw reactie en oplossing.

Met vriendelijke groet,

Franciska
Er is even storing/onderhoud geweest.
Misschien gaat het nu beter?
Ik heb precies het zelfde probleem. Ergerlijk. En ook dat je niet meer je gasverbruik kunt afzetten tegen de actuele temperatuur. Dat kon in de oude versie van de site wel.
Hoi Kelly
Alvast bedankt maar !
Ik heb een mail verzonden naar klantenservice
Het antwoord dat ik vandaar ontving wordt ik niet vrolijk van.
Moest maar eens een andere webbrowser proberen ipv FIREFOX

Heb afgelopen woensdag 27 november jl op de mail van ENECO wederom gereageerd.
Ik heb daarbij een ''print screen'' als bijlage bijgevoegd.
De mail van ENECO was ondertekend door Maartje Rietzema
Tevens opgemerkt dat de detailweergave in % voorzowel Elektra als gas al een hele periode niet meer wordt weergegen.
Kort samen gevat MIJN ENECO werkt niet zoals het moet werken.
Gaarne eens een reactie Kelly wanneer een en ander is opgelost
Met vrgr
Paul  een (te) trouwe klant van ENECO
Badge
Gelukkig niet de enige met dat probleem.... en nee Eneco ik ga niet over op een andere browser! Een beetje website bouwer maakt de website geschikt voor alle grote browser en vergeet niet zoiets idioots als testen met Firefox!!!
thuis.eneco laat wel mijn meterstanden zien (fout zoals gewoonlijk, heb je dus niks aan ...want na maanden nog steeds niet gecorrigeerd!) maar laat me niet makkelijk inloggen op het forum. Dan wordt ik eruitgegooid en krijg ik de homepage van mijn.eneco waar ik moet inloggen om op het forum te komen. Belachelijk!

Deze maandenlange fouten zonder enige correctie maken dat ik niet vaak meer op dit forum kom, Eneco spuugzat raak en op het gunstige moment wacht om over te stappen. Ik betaal een klein bedrag aan energiemanageronline en die lukt het wel om de juiste meterstanden te laten zien en reageren supersnel op vragen of opmerkingen!

Reageer