Website Mijn Eneco, verbruik | Eneco Community
beantwoord

Website Mijn Eneco, verbruik

• 31 augustus 2016
  • 39 reacties
  • 979 Bekeken

Toon eerste bericht

39 Reacties

@mAiden: bedankt voor het meedenken.
Ik zou alleen een screendump kunnen laten zien van het weekoverzicht stroom...vervolgens kom ik niet bij het dag- en maandoverzicht...ik krijg verder geen foutmelding als ik op "dag"of "maand" klik, er gebeurt niets. Alleen direkt na het inloggen kom ik in het maandoverzicht.
Reputatie 7
Badge +9
@mAiden: bedankt voor het meedenken.
Ik zou alleen een screendump kunnen laten zien van het weekoverzicht stroom...vervolgens kom ik niet bij het dag- en maandoverzicht...ik krijg verder geen foutmelding als ik op "dag"of "maand" klik, er gebeurt niets. Alleen direkt na het inloggen kom ik in het maandoverzicht.

Als je bent ingelogd, kom je in het maandoverzicht.. Als je dan op "Dag" of "Week" drukt? gebeurd er dan ook niks? Zoniet, klik is na het inloggen op tab "Verbruik", kijk dan nog is of "Dag" of "Week" wel kan!
Zodra ik op "Verbruik" klik, krijg ik maandoverzicht stroom/grafiek...als ik dan klik op "dag" krijg ik dagoverzicht stroom/grafiek. Klik ik dan op "week" krijg ik weekoverzicht stroom/grafiek...maar dan kan ik niet meer naar dag en maand toe....het downloaden van de gegevens gaat overigens goed.
..en ook de andere opties op de pagina gaan goed... optie "week"????
Reputatie 7
Badge +6
@fbijltje

Wanneer ik voor je inlog ervaar ik geen problemen ik kan probleemloos wisselen tussen dag week en maand. Ik kaart dit even aan bij de beheerders misschien dat zij vaker dit soort meldingen hebben gehad. Heb je java al eens opnieuw geïnstalleerd?
@Folkert:
Heel hartelijk dank...dat was het. Ik heb in eerste instantie de meest recenste update van Java handmatig geinstalleerd en vervolgens mijn PC opgeruimd met Cleaner zodat ik veel "oude troep" kwijt ben.
Met een kleine vertraging werkt het nu goed.
Fijn dat het nu weer werkt.
Was mijn gedachtegang dat het aan je PC moest liggen toch juist.
...zelfde probleem weer...schakelen tussen dag en maand gaat uitstekend echter zodra ik in het weekoverzicht ben, kan ik niet meer naar de dag- en maandoverzicht, zowel bij stroom- als het gasverbuik.
Java is updated, PC met Windows 10 is opgeruimd. Probleem heb ik met de volgende browsers: IE, Microsoft Edge, Firefox en Chrome...andere browsers niet getest. Ik heb de meest recenste versie van de browsers gebruikt.
Reputatie 7
Badge +6
@Fbijltje,

Raar dat je hetzelfde probleem weer hebt. Voor mijn duidelijkheid; ervaar je dit probleem in meerdere browsers? Of gaat het alleen in Chrome mis?
Probleem heb ik met de browsers: IE, Microsoft Edge, Firefox en Chrome...andere browsers niet getest. Ik heb de meest recenste versie van de browsers gebruikt.
Reputatie 7
Badge +6
@Fbijltje,

Helder, dankjewel! Ik ga er verder mee en ik kom er op terug als ik meer weet!
Ook Windows10 is updated...bedankt, ik hoor wel van je.
@moderator:
Wat er aan de hand is geweest weet ik niet...het werkt weer, Danielle.
groet Frans
Reputatie 4
Badge +4
@fbijltje,

Fijn om te vernemen dat het weer werkt. Hopelijk blijft dit nu zo!

Reageer