Website Mijn Eneco, verbruik | Eneco Community
beantwoord

Website Mijn Eneco, verbruik

• 31 augustus 2016
  • 39 reacties
  • 979 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 20 reacties
De pagina verbruik in Mijn Eneco loopt bij mij vast zodra ik naar week overzicht ga. Ik kan dan niet meer naar het maand- en dag overzicht. Dit gebeurt bij stroom verbuik en het gas verbruik.
icon

Beste antwoord door Folkert 1 september 2016, 08:34

@fbijltje

Wanneer ik voor je inlog ervaar ik geen problemen ik kan probleemloos wisselen tussen dag week en maand. Ik kaart dit even aan bij de beheerders misschien dat zij vaker dit soort meldingen hebben gehad. Heb je java al eens opnieuw geïnstalleerd?
Bekijk origineel

39 Reacties

Ligt dit bij mij?
Ik heb even ingelogd met een smartphone op Chrome en dat lukt prima.

Afbeelding i.v.m. privacy verwijderd door moderator.
Reputatie 3
Badge +4
Net als het hier niet vermelden van een klantnummer van Eneco, lijkt het mij ook niet verstandig om je volledige huisadres zichtbaar te laten. Op dit forum liet je ook weten met vakantie te zijn. Combinatie adres en vakantiemelding kan verkeerd aflopen.
Het jaar loopt bijna af,Ik kan geen gebruiks gegevens inzien,o.a historie en ook staat mijn contract er niet in mijn account ,die binnenkort afloopt,Neem aan dat ik dan een nieuw contract krijgt?
Zowel via de optie grafiek als tabel heb ik het probleem...het enige wat ik me kan voorstellen is dat de pagina heel erg traag is...In week overzicht komen is geen probleem. Zodra ik naar het verbruik ga kom ik in de maand overzicht, klik ik week aan dan krijg ik redelijk snel het weekoverzicht maar wil ik weer terug naar het maandoverzicht of wil ik naar het dagoverzicht dan lijkt/zit de pagina "vast".
Ik werk trouwens op een PC met Windows 10 en Chrome.
@Brandje, kun je weer terug naar het maandoverzicht via hetzelfde scherm?
Als het bij mij op de smartphone werkt moet het ook in Win 10 werken.
Ik ben in het week scherm terug gegaan naar maand en dat ging prima.

@Brandje:
Bij mij lukt dat dus niet...de pagina zit vol met javascript en dat werkt op het apparaat van de bezoeker van de site. In mijn geval dus mijn PC met Win10/Chrome.
Heb je cookies aan staan?
Idem pop-up?
Adblocker?
@Brandje:
Ik heb naar de instellingen gekeken en het een en ander op de site uitgeprobeerd.
Switchen tussen stroom/gas gaat prima.
Switchen tussen Grafiek/Tabel gaat prima.
Switchen van maandoverzicht (grafiek) naar week overzicht gas/stroom, direkt na inloggen gaat goed. De pagina lijkt dan vast te komen.
Switchen tabel van maand naar week gaat goed, terug naar maand gaat goed maar de pagina lijkt dan vast te zitten...terug naar week lukt niet meer...zie wel de javascript regel verschijnen linksonder op het scherm.
Dat is jammer.
Heb je niet de mogelijkheid om het eens op een andere PC uit te voeren?
Ik begrijp dat je wel na de maand weergave om naar bv de week of dag weergave te gaan dat je ivm privacy wel opnieuw het inlogscherm krijgt?
En slaat de site dan vast?
Ik krijg geen nieuw inlogscherm...de pagina lijkt vast te zitten maar kan wel van bv stroom naar gas. Volgens mij zit er een fout in het menutje dag-week-maand.
Ik krijg geen nieuw inlogscherm...de pagina lijkt vast te zitten maar kan wel van bv stroom naar gas. Volgens mij zit er een fout in het menutje dag-week-maand.

Een foutje lijkt me stug, want ik laat juist zien dat het wel werkt.
Dan zou ik ook dat Java-script probleem moeten hebben.

Vandaar mij advies probeer eens een andere PC of heb je de mogelijkheid het op een smartphone uit te proberen?
WNt de site is daar tegenwoordig perfect voor ingericht.
...dan ben ik benieuwd of jij dan weer terug kan naar weekoverzicht dus inloggen ->maand. Switchen naar week->maand-->week...een deel werkt wel en een deel werkt niet...dat vind ik vreemd.
Reputatie 5
Badge +6
Zojuist uitgeprobeerd met Windows 10 zowel Edge als Chrome. Geen probleem met wisselen tussen Maand/Week/Dag (alle kanten uit) Alleen stroom. Voor gas heb ik geen meter die daar slim genoeg voor is.
...dan ben ik benieuwd of jij dan weer terug kan naar weekoverzicht dus inloggen ->maand. Switchen naar week->maand-->week...een deel werkt wel en een deel werkt niet...dat vind ik vreemd.

Nou je ziet, forumlid Zuid heeft het antwoord al gegeven!
Inderdaad een antwoord ...maar bij mij werkt het niet, niet in Edge en niet in Chrome...de reactie van Zuid zou er op kunnen duiden dat het aan mijn PC/Edge/Chrome ligt...instellingen? Waarom werkt dan de rest van de pagina goed op mijn systeem.
Met ons antwoord laten we zien dat er met de site niets mis is.
Zelfs op de smartphone werkt het vlekkeloos.
Je kan kijken of je de laatste versie van Chrome hebt of opnieuw Chrome installeren.

Vandaar mijn advies probeer een andere PC.
Chrome verwijderd en opnieuw geinstalleerd, PC opnieuw opgestart. ...dezelfde problemen.
@Zuid: Is het een PC die je gebruikt hebt?
Andere PC is geen optie..het moet werken op deze PC/Win10/Chrome/Edge...ergens gaat er iets niet goed...zal het probleem in een ander forum ook aankaarten...
Andere PC is geen optie..het moet werken op deze PC/Win10/Chrome/Edge...ergens gaat er iets niet goed...zal het probleem in een ander forum ook aankaarten...

Dat snap ik maar het gaat er om om vast te stellen dat het echt aan jouw PC ligt!

Suc6 op andere forum.
...daarom mijn vraag @Zuid of hij een PC gebruikt heeft...met andere websites heb ik geen problemen...straks heb ik de beschikking over een andere PC...
Reputatie 5
Badge +6
@fbijltje ik heb het getest op een PC (laptop)
Ook op de andere PC (Vista/Chrome/Firefox/IE) waar ik nu opzit hetzelfde probleem...lijkt erop dat mijn data niet goed opgehaald worden????
@Moderator, kan iemand van jullie kant er naar kijken.
Reputatie 7
Badge +9
Mijn Eneco getest op Windows 10 64bits met Chrome en Edge.. Beide functioneren prima.. Zowel Stroom als Gas..
Heb het voor de zekerheid ook nog even met mij laptop getest, draait op Ubuntu 12.4.. Daar werkt de website ook uitstekend, zowel stroom als gas!

Voor de volledigheid, wat screendumps!
Zoals op mij screendumps te zien is, werkt alles prima!
Dat er bij de 29ste tm 31ste nog niks staat, komt puur om het feit dat Mijn Eneco x aantal dagen achterloopt! 🙂

Reageer