Verbruiksgegevens worden niet bijgewerkt | Eneco Community

Verbruiksgegevens worden niet bijgewerkt

• 10 april 2016
  • 39 reacties
  • 1523 Bekeken

Toon eerste bericht

39 Reacties

ik heb het zelfde probleem, die al eerder had aangekaart, als ik mijn weekgegevens wil hebben via mijn eneco en het wil dowloaden ,dan komt excel wel tevoorschijn maar alleen een blauw scherm maar geen gegevens. via google geprobeerd en ok via google chrom geen van tweeen werkt niet goed. hoe is dit op te lossen Dit heb al weken zo.
Reputatie 7
Badge +6
Maar het downloaden geldt voor allebei, want als je het Excelbestand opent dan zie je helemaal rechts de verbruiken voor gas staan en links van stroom. Zie jij dat ook?
nee ik heb alleen een blauw scherm verder niets , ik vul de data in die ik wil zien en ga dan douwlaoden maar ik krijg niets te zien.
Badge
Maar het downloaden geldt voor allebei, want als je het Excelbestand opent dan zie je helemaal rechts de verbruiken voor gas staan en links van stroom. Zie jij dat ook?
Ok dat zie ik nu ook. Viel alleen van het scherm af en vroeger kreeg je die apart. Alleen gas of alleen stroom. En omdat stroom precies aan het eind van de realestate van mijn scherm zit was dat dus helemaal niet opgevallen. Maar online is het dus niet te krijgen of zit dat dan ook bij stroom?
ja bij beide dus bij stroom en bij gas.
Reputatie 7
Badge +6
@J. Eckhardt,

Hier krijg ik geen problemen met het Excelbestand en is alles zichtbaar. Mogelijk ligt het aan Excel zelf? Misschien het proberen waard om daar naar te kijken.
Wel vervelend uiteraard! Maar meer van dit soort meldingen hebben we (nog) niet gehad.
ja bij beide dus bij stroom en bij gas.

Als je geklikt hebt op downloaden dan dient er eerst een menu op je pc open te gaan om aan te geven waar je deze download wilt opslaan.
Vervolgens kan je op dat bestand klikken en dient Excel open te gaan.

Dan heb je alle dagstanden gas en stroom keurig op een rijtje, zoals ik eerder meldde.
Dat ziet er voor een willekeurige datum dan zo uit:

En dat geldt ook als je eventueel zonnepanelen hebt!
Reputatie 7
Badge +6
@Joop558

Is het mogelijk hier een schermprint van te maken? Wanneer wij voor je inloggen zien we alle gegevens zowel gas en elektra.
Bij mij hetzelfde, vanaf week 20 tot nu heb ik volgens de meter 0 gebruikt. Wat nu, want ik wil wel weten wat mijn verbruik is.
Bij mij hetzelfde, vanaf week 20 tot nu heb ik volgens de meter 0 gebruikt. Wat nu, want ik wil wel weten wat mijn verbruik is.

Dan staat je meter kennelijk in storing; dus ik zou snel contact opnemen met je Netbeheerder.
Reputatie 7
Badge +6
@Slimming,

Bedoel je dat je het verbruik op Toon niet ziet? Volgens ons heb je geen slimme meters. Ik zie dat je vandaag al wel contact hebt gehad en dat er nieuwe stickers naar je toe gestuurd worden om de sensoren goed te positioneren. Dan zie je weer verbruik op Toon!
Ik hoop het ook. Wacht de stickers af,als het dan nog niet werkt neem ik contact op. Alvast bedankt voor de reactie.

Reageer