Verbruik voor klanten met slimme meters op vernieuwde Mijn Eneco | Eneco Community

Verbruik voor klanten met slimme meters op vernieuwde Mijn Eneco

Toon eerste bericht

577 Reacties

Badge
Downloaden van energie verbruik op mijneneco.nl werkt (weer) niet.
ik gebruik: Chrome Version 31.0.1650.63 Ubuntu 12.04 (31.0.1650.63-0ubuntu0.12.04.1~20131204.1)

symptomen:
* klik op gegevens downloaden link
* vul van/tot datum in. Op de een of andere manier staat dit bij mij altijd op 1/1/2009
* klik op download

en er gebeurt vervolgens helemaal niets.

Overigens geeft de chrome console verscheidene warnings en fouten. Zie hieronder.

Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt, wellicht wilt u er een automatische test opzetten die deze functionaliteit controleert.

Fouten op pagina:
Uncaught TypeError: Cannot read property 'length' of undefined jquery-1.8.3.min.js:2
event.returnValue is deprecated. Please use the standard event.preventDefault() instead.
[cycle] terminating; zero elements found by selector jquery.cycle.all.js:25
Uncaught TypeError: Cannot read property 'length' of undefined jquery-1.8.3.min.js:2
Uncaught TypeError: Cannot read property '_behaviors' of undefined ScriptResource.axd? d=VwpZ01g18Jvapy5W__t3cck8oObnWaajWL4BzljMod4pIw7vX5r1svzthdX8We9Ya-WiPKhhu2D21P…:2
[cycle] terminating; zero elements found by selector jquery.cycle.all.js:25
Uncaught TypeError: Cannot read property '_behaviors' of undefined ScriptResource.axd?d=VwpZ01g18Jvapy5W__t3cck8oObnWaajWL4BzljMod4pIw7vX5r1svzthdX8We9Ya-WiPKhhu2D21P…:2
[cycle] terminating; zero elements found by selector jquery.cycle.all.js:25s

Het ligt niet aan jouw browser, het downloaden met  iexplore werkt ook al weken niet meer. Het Probleem ligt bij Eneco, ze hebben alleen niet veel haast om het probleem op te lossen.
we zijn nu bijna 2 jaar verder , en nog steeds wordt er in mijn energieverbruik op mijn eneco geen rekening gehouden met de teruglevering waar door de getoonde grafieken totaal niet kloppen (afname en teruglevering worden bij elkaar opgeteld), sterker nog , er is nu een nieuwe website, en ik zie niet eens de afname standen meer die zijn doorgegeven door mijn slimme meter, voorheen zag je die rechts op de pagina, datum en tellerstand.
De terugleverstanden zijn nooit zichtbaar geweest, hier wordt nog aan gewerkt(werdt mij een jaar geleden verteld)
Ook zie ik bijn mijn producten bij electriciteit geen tarief, (*dit is ook al bijna 2 jaar zo)

Toon is ook nog steeds niet beschikbaar voor aansluitingen met zonnepanelen, al met al , vindt ik het geen beste prestatie van Eneco.

Reageer