Verbruik van 2011 ontbreekt op Mijn Eneco | Eneco Community

Verbruik van 2011 ontbreekt op Mijn Eneco

• 8 januari 2013
  • 5 reacties
  • 328 Bekeken

Ik heb me net aangemeld bij mijn eneco zodat ik mijn huidige energie verbruik in de gaten kan houden. Nu kan ik alleen maar verbruik van 2010 terug vinden en verder van geen andere jaren zoals 2011 of 2012. Is dat ergens terug te zien?

Ik wil dit graag weten zodat ik voorbereid ben op de eindafrekening

Mvg

5 Reacties

Reputatie 3
Badge
Toevallig verhuist in de afgelopen jaren. Alleen je huidige adres is beschikbaar in mijn eneco is mij verteld
Reputatie 3
Badge
Bedoel je niet jaarnota?
nee ik ben niet recent verhuist. 2010 is wel alles van terug te vinden maar 2011 niks en 2012 ook niks. jaarnota komt bij mij pas rond 8 februarie. ik zou graag willen zien wat mijn verbruik is van het afgelopen jaar zodat ik me voor kan bereiden op mijn jaarnota
Reputatie 3
Badge
Vraag de moderator de jaarnotas van afgelopen jaren te mailen na je. 🙂
Reputatie 5
Badge +3
Hallo amanda,

Welkom op het forum!
Zodra je de afrekening over een bepaald jaar ontvangen hebt, kun je het verbruik terug zien op Mijn Eneco. Voor het jaar 2010 is dat het geval, 2011 ontbreekt inderdaad. Ik vermoed dat dat komt omdat wij geen standen hebben van 2011 en daardoor het exacte verbruik ook niet kennen. We hebben op 22 december 2010 de standen geschat en op 3 februari 2012 hebben we werkelijke standen gekregen.

We hebben werkelijke standen van 2 februari 2009 en 3 februari 2012. Het exacte verbruik daartussen is dus bekend bij ons, maar wat je precies in 2011 verbruikt hebt, niet.

We hebben 8 januari 2013 standen binnen gekregen waar we begin februari 2013 de jaarnota op baseren. Dan heb je wel inzicht in het exacte verbruik tussen 2012-2013.

Als ik je nog ergens over kan informeren, hoor ik het graag.

Groet, Kelly

Ps: ik heb de titel van je bericht aangepast, zodat dit wat beter aansluit op je vraag.

Reageer