Nog steeds geen weergave van gasverbruik in mijn tussenstand slim.
Stroom verbruik werkt wel.
mvg,
jan
Hallo jvdl,
Ik heb je bericht gelezen en doorgegeven. Zodra ik hier wat over hoor, laat ik het direct weten. Bedankt voor je melding!
@jvdl,
Ik heb het laten nakijken en we zien dat de gasmeter momenteel niet communiceert. Ik adviseer je om dat aan te kaarten bij de netbeheerder (Stedin). Ze zijn bereikbaar via 088 896 3963.
Met de communicatie van de elektriciteitsmeter is niets mis. Naar verwachting zie je aan het eind van de middag het verbruik van 10 februari. De standen worden op verschillende momenten opgevraagd om de load bij de servers te minimaliseren. Dat komt wel vaker voor.
Ik hoop dat de netbeheerder het probleem met de communicatie van de gasmeter spoedig herstelt.
Groet, Kelly
Check onderstaand bericht... Soms wat verwarrend maar je moet hiervoor bij Stedin zijn.
http://managementscope.nl/bedrijf/eneco
Klopt! Het was alleen even om te laten zien dat het verschillend is. Toen ik in Soest woonde kreeg ik 1 rekening en nu ik in het Westland woon krijg ik 2 aparte rekeningen. Dat vind ik dan weer verwarrend.
Zeker goed nieuws omdat ik alles op de eerste van de maand afgeschreven wil hebben en mijn netbeheerder het halverwege de maand doet
Ik weet dat het probleem al langer bestaat en hoop dat het een keer opgelost wordt, anders is ENECO een klant kwijt die al 40 jaar klant is eerst bij vormalige GEB en nu bij ENECO. Dan gaan we opzoek naar een leverancier met een betere service. En die zijn er dat weet ik.Mischien dat er wat aan het probleem wordt gedaan met het downloaden van mijn verbruilk als ik het in deze topic plaats. Het downloaden kan al weken niet meer. als het download scherm wordt geopend zie je bij de datum velden staan van 01 jan 2009 tot 01 jan 2009., dit staat er al weken je kan de datum aanpassen maar gegevens downloaden nee hoor. Ik wil nu de standen wel een zien.
oud nieuws:
eerst het forum eens doorlezen dan zie/lees je dat dit dit probleem al langer bestaat .
Nog geen account? Maak een account aan
Vul je e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.