Update Mijn Eneco app | Eneco Community

Update Mijn Eneco app

• 11 november 2014
  • 41 reacties
  • 3966 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Vanaf later vanmiddag is er een update beschikbaar van de Mijn Eneco App voor Android en iOS!

Nieuw in deze versie:
- Verbruiksgegevens van slimme meters per dag, week of maand
- Verbruiksgegevens van conventionele meters per jaar
- Toegang voor MKB klanten (met 1 aansluiting)
- Informatie over uw jaarnota en downloaden van de jaarnota pdf

Mocht u nog foutjes vinden in deze nieuwe versie van de app, dan horen we dat graag en gaan we proberen die zo snel mogelijk op te lossen.

Download de app via de play store (Android) of iTunes (iOS).

41 Reacties

Ik wist uberhaubt niet dat er een app was. Meteen even gedownload en bekeken.
Doet precies wat ie moet doen. Perfekt. Vroeger logde ik altijd in op de site. Maar dit is veel beter. Mijn complimenten.
Reputatie 7
Badge +7
oeps de app heeft even de wind tegen.

?? welke wind het waait hier niet of nauwelijks:)
Hoi Stefan,

Hier is de update geïnstalleerd. Werkt prima. Handig om nu je (herleide) jaarverbruik zo makkelijk in te zien.
Ik heb weer geprobeerd m'n voorvoegsel in m'n naam te wijzigen, maar helaas pindakaas.

Een slordige fout. In namen moet je nooit fouten maken!
Reputatie 6
Badge +1
Ik weet niet ofdat dit een foutje is of een heeeeeeeel goede verbetering.
Je kunt de klantenservice bereiken zonder 0900 nummer, maar met een gewoon 010 nummer!
Sjappo! 😉
Ik weet niet ofdat dit een foutje is of een heeeeeeeel goede verbetering.
Je kunt de klantenservice bereiken zonder 0900 nummer, maar met een gewoon 010 nummer!
Sjappo! ;)

Heel goed Jürgen!
Bellen haat ik dus ik had die optie niet gecontroleerd.
Dat is inderdaad een DIKKE pluim voor Eneco; hebben ze dan toch naar het gemopper geluisterd? Ik denk het wel!
Reputatie 7
Badge +6
@Robbb,

Bedankt voor je mooie terugkoppeling 🙂.
Reputatie 7
Badge +6
@Jvp,

Ons 0900 nummer wordt ook genoemd, maar ook enkele andere nummers zijn toegevoegd. Het ligt eraan waarvoor je belt, want als het over je ketel of boiler gaat bijvoorbeeld dan bel je een 010 nummer.
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje,

Oh jammer van dat foutje in je naam.
Wat kan ik voor je aanpassen?
@Brandje,

Hoi Danielle,

De voorletters en achternaam staan perfect.
Maar het tussenvoegsel 'van' ontbreekt.
Als je dat wil aanpassen graag!
Reputatie 4
Badge +2
Zojuist is er ook een korte video uitgebracht met daarin de nieuwe functionaliteiten. De video heb ik toegevoegd aan de eerste post in dit topic.
Hoi Stefan,

Slim om die video bij te voegen. Net bekeken geeft snel een beeld van de mogelijkheden en spreekt klanten denk ik sneller aan.

Zelf heb ik bv de verlaging van het voorschotbrdrag gister uitgeprobeerd, lukte prima en enkele uren later kreeg ik een email van Eneco als bevestiging.
Dus ook dat werkt perfect!
Reputatie 6
Badge +1
@Jvp,

Ons 0900 nummer wordt ook genoemd, maar ook enkele andere nummers zijn toegevoegd. Het ligt eraan waarvoor je belt, want als het over je ketel of boiler gaat bijvoorbeeld dan bel je een 010 nummer.

Ik zie niet waar @Daniëlle.
Als ik naar de app ga en dan naar contact, en vervolgens naar de optie klantenservice, dan lees ik dit:

Heeft u een vraag over onze dienstverlening? Bij onze veel gestelde vragen krijgt u meteen antwoord. Staat uw vraag er niet tussen? Bel dan met onze Klantenservice (lokaal tarief, dit is incl. uw telefoonkosten)
En dan het 010 nummer. En klantenservice, is toch de afdeling voor Service op het gehele bedrijf.
Niet dat ik het erg vind, dus mooi houden zo.;)
@Brandje,

Hoi Danielle,

Gaat dat lukken, want ik heb geen terug koppeling van je meer ontvangen.......
Reputatie 7
Badge +6
Hey Brandje,

Sorry, ik was nog op onderzoek uit. In al onze systemen staat je tussenvoegsel goed en zichtbaar vermeld, ook op Mijn Eneco online. Het zal hem in de App zitten.
Ik heb dit doorgegeven en als ik er verder wat van verneem dan kom ik er op terug.
Hey Brandje,

Sorry, ik was nog op onderzoek uit. In al onze systemen staat je tussenvoegsel goed en zichtbaar vermeld, ook op Mijn Eneco online. Het zal hem in de App zitten.
Ik heb dit doorgegeven en als ik er verder wat van verneem dan kom ik er op terug.

Klopt inderdaad als ik correspondentie van Eneco krijg dan staat mijn naam helemaal goed!
Dan moet het inderdaad in de koppeling tussen de App en jullie klantenbeheer inzitten.
Ik wacht op je verdere reactie en bedankt voor de aanpak en hopelijk een oplossing.
Reputatie 6
Badge +1
@Brandje,

Hoi Danielle,

De voorletters en achternaam staan perfect.
Maar het tussenvoegsel 'van' ontbreekt.
Als je dat wil aanpassen graag!

Ik heb zitten slapen, maar hier ontbreekt ook het woordje "van" in mijn naam. Sorry dat ik dat ook niet eerder heb opgemerkt
Vandaag pas kreeg ik de update voor mijn iPone. Qua verbruik staat er dat de app 2 dagen achter loopt.
Voor de stroom geldt, dat maar de gasstanden blijven steken tot en met10 november; dus nu 4 dagen achter.......

Het scrollen van links naar rechts door de grafiek heen werkt perfect.
Weer een stapje verder.

Nu nog en betere actualisering van de dagelijkse verbruiken en in mijn geval nog een wijziging van m'n naam.
Reputatie 3
Badge
De app ziet er goed uit.

Maar waarom zit er een knopje Toon in verwerkt waar je alleen maar naar de website gaat van Toon.

Misschien op deze plek de Toonop afstand knop maken ?
zodat je ook via de Eneco app Toon kan bedienen.
Wat is daar het voordeel van?
Reputatie 3
Badge
@brandje

Het voordeel is dat je dan nog maar 1 app op je telefoon hoeft te instaleren.
Reputatie 3
Badge
En als ze dan een paar widgets maken voor Android en ios dan heb je de app bijna helemaal niet meer nodig voor Toon
Ik zie de 3 App's die we nu hebben als totaal verschillend van elkaar.
1 om Toon op afstand te bedienen via smartfone
1 om administratieve zaken met Eneco te doen
1 om uitgebreide data op een tablet uittelezen

Waarom zou je die combineren?
Iedere App staat op zich.
ik zie nog helemaal geen update voor de app
ik zie nog helemaal geen update voor de app

Waar kijk je dan?
Is het voor je smart telefoon of een tablet?
voor de foon

Reageer