Toon / Mijn Eneco geeft geen gasverbruik aan | Eneco Community
vraag

Toon / Mijn Eneco geeft geen gasverbruik aan

• 16 januari 2014
  • 37 reacties
  • 8410 Bekeken

Toon eerste bericht

37 Reacties

In mijn ogen een perfecte werkwijze!!
Want volgende week zal je wel aan de beurt zijn en ontstaat er weer een nieuwe situatie.
En geeft dan na de reset Toon weer de rust die hij en elke thermostaat nodig heeft om op de nieuwe situatie te reageren.
Badge
Hallo Danielle, is er al meer bekend over het probleem?
Brake:
Grappig hoe jij het over rust hebt, technisch zit het toch effe anders in elkaar.

Maar erg leuk omschreven haha
Badge
Brake en Brandje zit wel verschil in 😉
Brake en Brandje zit wel verschil in ;)

Jammer want ik kan jullie (brake en mansens) reacties even niet volgen
Handiger zou zijn als je (jullie) quote(n), toch.................
Badge
Sinds vanmiddag 12 uur heb ik weer gasverbruik volgens Toon!

What happened?
Badge
Ik ben te voorbarig geweest. Om 12 uur vanmiddag heeft Toon een update van de meterstand gekregen, maar actueel verbruik toont hij nog steeds niet.
Reputatie 7
Badge +6
@Brake,

We zien inderdaad dat de meterstanden doorkomen. We komen hier nog op terug want we zijn het probleem verder aan het onderzoeken. Zodra er meer bekend is, laat ik het je weten.
Badge
Helaas ontvang ik nu ook het actuele stroomverbruik niet meer op Toon. Ik wil niets resetten oid, aangezien ik niet in kan zien of jullie er op dit moment op afstand mee bezig zijn.
Badge
@Danielle

Vorige week is een nieuwe stroom- en gasmeter geplaatst, met als gevolg dat ik nu helemaal geen waarden meer doorkrijg op Toon. De meteradapter is ook reeds losgekoppeld en opnieuw gekoppeld, de P1 kabel is er minuten lang uitgeweest, ik heb al een anders stopcontact geprobeerd, maar er komt 0,0 door. De verbinding met de meteradapter is er wel geeft Toon aan, echter tussen de meteradapter en de stroommeter zelf is geen verbinding. We zijn nu dus nog verder van huis. Waardoor wordt dit veroorzaakt?
Reputatie 7
Badge +6
@Brake

Ik zie dat je huidige meteradapter niet geschikt is voor de nieuwe slimme meters (DSRM 4.0). Ik zorg ervoor dat je zo spoedig mogelijk een nieuwe meteradapter toegestuurd opgestuurd krijgt.
Badge
@Brake

Ik zie dat je huidige meteradapter niet geschikt is voor de nieuwe slimme meters (DSRM 4.0). Ik zorg ervoor dat je zo spoedig mogelijk een nieuwe meteradapter toegestuurd opgestuurd krijgt.

Hallo Folkert,

Het is nu meer dan een week geleden, maar we hebben de nieuwe meteradapter nog niet ontvangen. Wanneer mogen wij deze tegemoet zien?

Reageer