Test jij mee met de nieuwe versie van de Mijn Eneco app? | Eneco Community

Test jij mee met de nieuwe versie van de Mijn Eneco app?

Toon eerste bericht

120 Reacties

Reputatie 1
Badge +1
App aan de praat.

Wat er fout gaat:
- inladen van data uit mn toon. Energie gegevens zijn incompleet/ worden soms helemaal niet ingeladen.
- bediening van lampen etc is weg.
- toon zon functionaliteiten zijn weg.

Wat gaat er goed:
- design! Stuk beter dan de vorige.

Succes! Screenshots zijn via de app verstuurd!
Reputatie 1
Badge +1
Ah dit is natuurlijk de vervanging voor de Eneco app en niet de toon app.. Nvm ^^ blijft dat het inladen van de data slecht/niet werkt en maar gedeeltelijk zichtbaar is (grafiek half buiten beeld)
Badge +5
Ben met mijn laatste reactie in het verkeerde topic gekomen. Wat een blunder.

https://forum.eneco.nl/stel-vraag-61/toon-stadsverwarming-11378/index2.html#post114783
Ik ben blij fat ik vandaag niet de enige was die een beetje afwezig was.........

Nou teruste Theo!
Zzzzzzzzzzz
Reputatie 3
Badge
Het blijft jammer en een gemiste kans dat Eneco nog steeds niet de teruglevering van zonne energie weergeeft. Hierdoor heeft Mijn Eneco voor mij niet veel toegevoegde waarde en blijf ik liever gebruik maken van Enelogic.
Je bedoelt "realtime" zichtbaar op de site, want via download is dat gewoon beschikbaar.
Reputatie 3
Badge
Je bedoelt "realtime" zichtbaar op de site, want via download is dat gewoon beschikbaar.

idd. Ik wil het gewoon in de grafiek kunnen zien, samen met mijn verbruik. Zoals dit:

Reputatie 7
Badge +6
Ben met mijn laatste reactie in het verkeerde topic gekomen. Wat een blunder.

https://forum.eneco.nl/stel-vraag-61/toon-stadsverwarming-11378/index2.html#post114783

@Yobotje

Geen probleem, kan gebeuren, deze reactie inmiddels verplaatst naar dit topic 😉

idd. Ik wil het gewoon in de grafiek kunnen zien, samen met mijn verbruik. Zoals dit:

Oké je bedoelt o.a. ook de grafiek.
Ja inderdaad daar ligt nog een schone taak voor sitebeheerders van Mijn Eneco.

Pas als dat rond komt kan ik m'n trouwe site www.slimmemeterPortal.nl vaarwel zeggen.

Gelukkig kan ik op Toon uiteraard wel keurig de grafiek zien inclusief daarover heen de zonnepaneel opwek.

Beste forumleden,

allereerst hartelijk dank voor jullie medewerking aan de beta-test van deze update van de Mijn Eneco app! Dit beta-testen was voor ons de eerste keer en wij vonden het enorm waardevol, mede door jullie serieuze inzet en goede feedback.

Een korte reactie op een aantal bevindingen:

- Goed om te zien dat het verbruik in een aantal gevallen eindelijk weer wordt getoond
- De problemen rondom verbruik die jullie toch nog constateerden hebben we kunnen aanpakken. Graag jullie oplettendheid als de app in de stores verschijnt.
- We hadden zelf al verwacht dat de snelheid van de app verbeterd zou zijn; mooi dat het jullie zelf ook opvalt!
- Status Nota hebben we met deze update inderdaad nog niet aangepakt, maar nu we een nieuwe technische basis hebben staan, heeft deze functionaliteit voor ons de prioriteit. Wordt vervolgd.
- Teruglevering staat op onze lijst van mogelijke toevoegingen in de app, maar voorlopig moeten jullie het nog even doen met Zon op Toon.

Ik hoop dat we ook in de toekomst op jullie hulp kunnen rekenen! Wij zijn nog lang niet klaar met deze app. Voorlopig staat er dankzij jullie een goed geteste app in de App-store en Playstore.

Namens het app-team, hartelijk dank!

Groet,

Mark
Nou Mark graag gedaan.
Inderdaad we zijn er nog niet, maar wel op de goede weg!

Ik zal de dag prijzen dat Toon®️ Zon teruglevering wel wordt getoond.
Het moet jullie toch treurig stemmen dat de meeste van ons nu uitwijken naar www.slimmemeterPortal.nl
Neem van mij aan dat de boodschap is overgekomen!
Top Mark!
Fijne avond en suc6 met de verdere aanpassingen!!
Reputatie 2
Badge
Kan ik ook nog meedoen? Ik heb een iPhone
Kan ik ook nog meedoen? Ik heb een iPhone

Heb je het openingsbericht gelezen?
Deze test speelde eind juni 2016.
De test is al beëindigd!
Reputatie 2
Badge
Oh chips,
De update voor Android staat sinds vanochtend in de Google Playstore.

Het staat jullie natuurlijk vrij om ook daar feedback over te geven (via het menu rechtsboven in de app) en bij positieve ervaringen om een review achter te laten in de Playstore ;)

Groet,

Mark
Reputatie 7
Badge +9
De update voor Android staat sinds vanochtend in de Google Playstore.

Het staat jullie natuurlijk vrij om ook daar feedback over te geven (via het menu rechtsboven in de app) en bij positieve ervaringen om een review achter te laten in de Playstore ;)

Groet,

Mark

Graag gedaan.. Ik hou Play Store in de gaten..
Mocht mij hulp weer nodig zijn, ik ben ten allertijden beschikbaar om Bètaversie's (grondig) te testen..

Ik wacht af wat betreft de Status Nota..
Reputatie 3
Hoi,

Graag krijg ik een uitnodiging voor iOS. :)
Voor Android even geen tijd op het moment.
Hallo MetalJesus,

de test is helaas al even afgelopen. Als we weer gaan beta-testen voor een volgende release zie je dat vanzelf weer op het forum!

Groet,

Mark

Reageer