Termijnbedrag wijzigen lukt niet | Eneco Community
beantwoord

Termijnbedrag wijzigen lukt niet

• 23 september 2018
  • 5 reacties
  • 181 Bekeken

Ik heb al een paar keer geprobeerd om mijn termijnbedrag aan te passen. Het lijkt te lukken, want ik krijg een mail met een bevestiging. Maar in mijn eneco blijft het oude bedrag staan. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door DeniseMR 24 september 2018, 11:21

Dag @M. de Boer,

Ik zie de wijziging hier niet terug, dus dat verklaart ook meteen waarom jij het oude bedrag ziet staan en geen bevestiging ontvangt. Gelukkig hebben wij ook de mogelijkheid je termijnbedrag aan te passen, met het volle vertrouwen dat dit een volgende keer wel lukt. Naar welk bedrag mogen wij dit doen?

Groet, Denise
Bekijk origineel

5 Reacties

Bedoel je de App Mijn Eneco?
Reputatie 7
Badge +5
Dag @M. de Boer,

Ik zie de wijziging hier niet terug, dus dat verklaart ook meteen waarom jij het oude bedrag ziet staan en geen bevestiging ontvangt. Gelukkig hebben wij ook de mogelijkheid je termijnbedrag aan te passen, met het volle vertrouwen dat dit een volgende keer wel lukt. Naar welk bedrag mogen wij dit doen?

Groet, Denise
Beste Denise,

Bedankt voor je reactie. Ik heb wel een bevestiging gehad van het wijzigen van mijn termijnbedrag, dat is ook het vreemde. Ik wil het maandbedrag graag verlagen naar 50 euro.
Alvast bedankt.

Groet,
M. de Boer
Reputatie 6
Badge +2
HI @M. de Boer,

Ik heb je termijn zojuist aangepast en daarvan krijg je nog een automatische bevestiging gestuurd.
Dit moet nu ook voor je zichtbaar zijn in Mijn Eneco.

Groet, Vincent
Ik zie dat het inderdaad is veranderd in 'mijn Eneco'. In de app staat nog het oude bedrag.
Bedankt voor het aanpassen!

Reageer