Storing Mijn Eneco om tarieven vast te zetten | Eneco Community

Storing Mijn Eneco om tarieven vast te zetten

• 30 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 248 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 233 reacties
In 'mijn eneco' onder het tabblad 'mijn producten' krijg ik de melding: "zet uw tarieven vast. Uw vaste contract loopt binnenkort af. Zet uw tarieven nu vast."

Vervolgens staat er een grote groene knop, waarmee is mijn tarieven zou kunnen vastzetten. Echter wanneer ik op die knop druk krijg ik de volgende foutmelding: "Er is een storing opgetreden. De aanvraag kan niet verder worden behandeld."

Kortom: de knop werkt niet...

3 Reacties

Reputatie 4
Badge
Beste reinoud,

Hartelijk bedankt voor je melding. Heel vervelend dat het niet werkt, maar er is momenteel inderdaad een storing. Ik heb het direct neergelegd bij onze technische helpdesk. Ik reken erop dat het probleem snel verholpen is. Kun je wachten tot de storing verholpen is, of wil je nu je tarieven reeds vast laten zetten of informatie over de mogelijkheden krijgen? In dat laatste geval nemen we graag telefonisch contact met je op.

P.S.: ik heb de titel van je topic overigens aangepast zodat het voor andere forumleden duidelijk is waar het precies over gaat.

Groet Martijn
Reputatie 2
Badge
De storing is nog niet verholpen. Ik denk dat ik zelf wel even bel over de mogelijkheden die jullie mij, als trouwe klant, bieden 🙂
Reputatie 2
Badge
Net even telefonisch contract verlengt. Ben nog even benieuwd hoe er er op papier uitziet (nog dat binnenkort even narekenen*), maar ik ben tevreden met de telefonische service.

*Het bleek voor de servicedesk namelijk lastig te zijn om de teruglevering (a 1000 kWh/jaar) door zonnepanelen door te rekenen. Die zit denk ik niet in de rekenmodule van de medewerkers...Misschien een tip om hier nog eens goed naar te kijken.

Reageer