rekeningnummer aanpassen via Mijn Eneco? | Eneco Community
vraag

rekeningnummer aanpassen via Mijn Eneco?

• 18 augustus 2012
  • 2 reacties
  • 359 Bekeken

Dat is al wettelijk geregel met mijn verhuist berichten ook via de gem. vlaardingen. En nog steeds zie ik de van mijn ex vrouw rekening nummer staan. Dat kan jij toch niet maken? Waar zijn wij mee bezig? Wat is dat allemaal zo. Als jij bij mijn rekening geld wil stelen met zoeen manier. Ik zal zeggen kom maar even bij mijn advocaat!

2 Reacties

ja toch! Als het bij mij zo gedaan word met 1 euro misschien een millieon puffff miljoenen geld joch! Niet normaal. Bij de bank word rekening rente erbij berekend lekker geld verdienen heet het tegenwoordig.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo HakanVLD,

Ik begrijp uit je bericht dat we nog steeds het rekeningnummer vermelden van je ex-vrouw en het lukt je niet dit aan te passen via Mijn Eneco. Ik licht graag aan je toe dat we niet de intentie hebben om geld te stelen. We houden ons op geen enkele wijze bezig met soortgelijke zaken. Ik vind het jammer dat we met het verkeerde rekeningnummer voor boosheid zorgen.

Graag ontvang ik via een privébericht het juiste rekeningnummer. Ik pas het rekeningnummer dan voor je aan. Op deze manier ontvang je voortaan de nota's zonder het rekeningnummer van je ex-partner.

Groet,
Mike

Reageer