Problemen met inloggen in Mijn Eneco, Eneco app of Toon app? Lees dit topic eerst! | Eneco Community
Sticky

Problemen met inloggen in Mijn Eneco, Eneco app of Toon app? Lees dit topic eerst!

• 10 januari 2019
  • 219 reacties
  • 32651 Bekeken
Problemen met inloggen in Mijn Eneco, Eneco app of Toon app? Lees dit topic eerst!

Toon eerste bericht

219 Reacties

@DeniseMR helaas net geprobeerd geeft steeds aan combinatie mailadres en inlog onbekend
Reputatie 5
Badge +5
@Claudia Maanders ik help je graag verder op weg. Ik zie dat je nog niet geregistreerd bent voor Mijn Eneco. Wil je eens via https://www.eneco.nl/aanmelden/ jouw e-mailadres invullen en dan op verder klikken? Er wordt dan gevraagd om je adres in te vullen en daarna krijg je de mogelijkheid een wachtwoord aan te maken.

Mogelijk heb je je in het verleden eens geregistreerd met een specifieke gebruikersnaam. Deze is nu niet meer bruikbaar. Ik lees graag of bovenstaande is gelukt!
Reputatie 7
Badge +5
@UHN

Je mag een nieuw account aanmaken via https://www.eneco.nl/aanmelden/. Helpt dat?

Groet, Denise
Goede middag,
Sinds de nieuwe updat van de eneco app kan ik niet meer inloggen op de app maar wel op de internet site.

Op de app wordt constant aangegeven dat de combinatie van me wachtwoord en gebruikersnaam niet kloppen

Heb al meerdere dingen geprobeerd zoals me wachtwoord resetten, de app verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar niks wilt helpen.
Heb zelfs telefonisch contact gehad kon ook niet geholpen worden want ze hebben hier tot nu toe niks over gehoord, werd door gestuurd naar een chat.

Ik hoop dat dit probleem snel verholpen wordt
Hallo,

Ik heb de toon netjes gekoppeld met de code die ik van jullie heb gekregen. Maar het inloggen in de app van toon lukt helaas niet. Bij mijn Eneco kom ik er wel gewoon in.
Reputatie 6
Badge +2
Hallo @Marous ,

Welkom op onze Community!

Heb je de stappen in deze topic al doorlopen?

Groet, Vincent
@VincentN
Ik heb alles geprobeerd zelfs opnieuw registreren het geeft dan aan dat ik een ongeldige email adres heb.

En ik heb nooit een mail gehad van eneco in 2018 om opnieuw registreren.

Groet, marous
Reputatie 7
Badge +5
@Rogier99

Goed dat je het hier meldt. Ik lees dat je niet kan inloggen in de Toon-App, geldt dat ook voor de Eneco-App en Mijn Eneco?

Groet, Denise
Ook hier ondervind ik problemen met het inloggen. Het forum is alleen bereikbaar via Facebook. Inloggegevens werken niet. Mijn eneco is net als enige tijd geleden alleen via een reset bereikbaar. De app van toon en mijn eneco werken wel maar moet elke sessie opnieuw inloggen
Reputatie 7
Badge +5
@Marous

Oké, bedankt! We gaan het voor je uitzoeken, vermoedelijk mag je een nieuw account maken. Ik kom hier er hier op terug zodra er nieuws is.

Groet, Denise

FF weer omhoog schoppen 

Inloggen mijn eneco app geeft nog altijd problemen. Kan gelukkig wel inloggen maar moet elke keer bij opstarten app mijn wachtwoord invoeren. De oude app had nooit dit soort problemen?. 

Daarnaast nog altijd het probleem dat data incorrect, onvolledig en nog altijd data van donder heb?. 

Reputatie 1

@mpleizr Even wat vraagjes om een stapje vooruit te kunnen zetten: 

Wat voor toestel gebruik je?
Gebruik je Android of iOS? 
Met versie 5.0.5 van iOS zou dit inlogprobleem opgelost moeten zijn. 

Welke data wordt concreet onjuist weergegeven? 

@Joooveen

Bedankt voor de terugkoppeling, ik zorg ervoor dat Erica dit ook leest. Zij komt er zo snel mogelijk bij je op terug.

Groet, Denise

En we zijn weer 12 dagen verder…. Geen reacties , nog steeds niet mogelijk om in te loggen.  Dit is toch niet te geloven. Gaat Eneco nog iets doen om dit op te lossen? 

Reputatie 1

@Joooveen Ik pak het stokje even van @Erica over. Ik heb nogmaals een nieuw wachtwoord voor je aangevraagd met het e-mailadres wat bij ons bekend is. Wil je je mailbox checken of dit binnen is gekomen? 

Dag Koen, 

nee helaas komt er geen mail binnen mbt wachtwoord. Wel een mail dat je gereageerd hebt op het forum. Naar welk emailadres is het gestuurd? 

Reputatie 1

@Joooveen Ik stuur je hiervoor een privébericht. 

Badge

Ik krijg dit als ik in de Eneco app wil inloggen. Plus ik kan ook niet in Mijn Eneco online komen hij zegt dat ik dan nog geen klant ben. Terwijl ik al wel een klantnummer heb. Ik heb een samsung S10 als telefoon. Met Android versie 9.

Reputatie 7
Badge +5

@denisevandermeer 

Je bent nog iets te vroeg! Je contract gaat in per 7 november van dit jaar, wat betekent dat je na die tijd gebruik kan maken van zowel Mijn Eneco als de Eneco-App.

Groet, Denise

Problemen met inloggen in, Eneco app met nieuwe versie op android . Via mijn eneco is geen probleem. Had nieuwe versie verwijdert en oude geinstalleerd 4.05v  toen was inloggen geen probleem.Maar helaas

oude versie werkt niet meer.Probleem is dus nieuwe versie.Graag oplossing hier voor. Krijg melding  gebruikersnaam  en password niet juist.Bedankt

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor je melding, @Endzi .

Heb je de gegevens ook geprobeerd opnieuw op te vragen?

gebruikersnaam  en password is goed ik kan normal inlogen op mijn eneco met PC ,maar met app op mijn telefoon is niet goed vanaf nieuwe versie update v5 met versie 4.05 was geen probleem.Bedankt

Gisteren weer nieuwe update van app maar ik kan nog niet inlogen .Heb email verzonden naar elab@eneco.com 10 dagen geleden krijg geen reactie op.Kan iemand mij helpen bedankt. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Endzi,

bedankt voor je berichten. Wil je toelichten welke melding je ontvangt en lukt het inloggen online in plaats van via de app nog wel?

Groet, Audrey

Ik kan wel inloggen online met mijn eneco maar met app vanaf nieuwe update versie 4 naar 5 niet meer. Krijg iedere keer gebruikersnaam en wachtwoord onjuist. Bedankt 

Reputatie 5
Badge +3

Ik kan wel inloggen online met mijn eneco maar met app vanaf nieuwe update versie 4 naar 5 niet meer. Krijg iedere keer gebruikersnaam en wachtwoord onjuist. Bedankt 

Hi @Endzi 

Welke versie van de Mijn Eneco app heb je nu op je telefoon?

Groet, Audrey

Reageer