Problemen met inloggen in Mijn Eneco, Eneco app of Toon app? Lees dit topic eerst! | Eneco Community
Sticky

Problemen met inloggen in Mijn Eneco, Eneco app of Toon app? Lees dit topic eerst!

• 10 januari 2019
  • 160 reacties
  • 30486 Bekeken
Problemen met inloggen in Mijn Eneco, Eneco app of Toon app? Lees dit topic eerst!

Toon eerste bericht

160 Reacties

Mooi, dank voor de snelle reacties 🙂
Reputatie 7
Badge +6
@case76

Welkom op de community! Wanneer je vanavond voor 20.00 het displaynummer naar mijn collega @TinaC stuurt, dan maakt zij het in orde voor je.

Groet,

Folkert
Badge +1
Ik heb het hier al een keer gemeld dat ik niet via 'Mijn Eneco' kan inloggen op de Community. Het zou uitgezocht worden maar ik heb er nog niets over gehoord. Het enige wat Eneco heeft gedaan is het wachtwoord van mijn Account gerest en ik moest er zelf achter aan omdat ik helemaal niet meer in Mijn Eneco kon. Dat is inmiddels weer opgelost maar ik heb verder niets van Eneco gehoord over de voorgang van het probleem "niet kunnen inloggen op de community via 'Mijn Eneco'

Graag zie ik een antwoord vanuit Eneco

Gr,
Bram
Sinds 23-9 klant maar een account aanmaken lukt nog steeds niet. Op de aanmeldpagina voer ik mijn emailadres is en dan krijg ik de foutmeldingscherm "Je kunt nog niet inloggen".
Heb ook geen mail gekregen met een aanmeld link of zo iets.
Aanmelden op de community lukt wel. Wie kan helpen?
Reputatie 6
Badge +2
Welkom op onze Community, @Joooveen !

Balen dat je nog niet verder kan.
Vooralsnog zie ik geen voor de hand liggende oorzaken.

Maak je gebruik van deze pagina?
Ter controle; heb je ook een andere browser geprobeerd?

Ik verneem graag van je.

Groet, Vincent
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb het hier al een keer gemeld dat ik niet via 'Mijn Eneco' kan inloggen op de Community. Het zou uitgezocht worden maar ik heb er nog niets over gehoord. Het enige wat Eneco heeft gedaan is het wachtwoord van mijn Account gerest en ik moest er zelf achter aan omdat ik helemaal niet meer in Mijn Eneco kon. Dat is inmiddels weer opgelost maar ik heb verder niets van Eneco gehoord over de voorgang van het probleem "niet kunnen inloggen op de community via 'Mijn Eneco'

Graag zie ik een antwoord vanuit Eneco

Gr,
Bram

Hi Bram,

Jammer dat je nog niets hebt vernomen.

Ik ben op zoek gegaan naar je eerdere berichten maar die vind ik niet zo snel.
Weet je nog met welke Moderator je hier contact over had?
Of is er wellicht voor een bekend probleem het een en ander uitgezet voor je?

Groet, Vincent
Welkom op onze Community, @Joooveen !

Balen dat je nog niet verder kan.
Vooralsnog zie ik geen voor de hand liggende oorzaken.

Maak je gebruik van deze pagina?
Ter controle; heb je ook een andere browser geprobeerd?

Ik verneem graag van je.

Groet, Vincent

ja, geprobeerd in Chrome, Explorer en Firefox.
Na invoeren user en wachtwoord de genoemde melding.
Ook wachtwoord vergeten geprobeerd. Reactie is dat er een mail wordt gestuurd maar die komt niet.

Hoe moeilijk kan het zijn om een account aan te maken??? Ongelofelijk.
Reputatie 5
Badge +5
@Joooveen het zit inderdaad niet mee, sorry! We doen natuurlijk meer dan ons best om je te helpen en ervoor te zorgen dat het allemaal weer gaat werken. Fijn dat je ons in ieder geval voorziet van bruikbare info!

Ik heb vanuit hier een wachtwoordreset toegezonden naar het e-mailadres wat ook in jouw profiel staat. Daarnaast heb ik onze beheerder verzocht opnieuw naar jouw persoonlijke situatie te kijken. Ik houd jouw gegevens bij mij tot het is opgelost! Dankjewel voor je enorme geduld tot zover.
@Joooveen het zit inderdaad niet mee, sorry! We doen natuurlijk meer dan ons best om je te helpen en ervoor te zorgen dat het allemaal weer gaat werken. Fijn dat je ons in ieder geval voorziet van bruikbare info!

Ik heb vanuit hier een wachtwoordreset toegezonden naar het e-mailadres wat ook in jouw profiel staat. Daarnaast heb ik onze beheerder verzocht opnieuw naar jouw persoonlijke situatie te kijken. Ik houd jouw gegevens bij mij tot het is opgelost! Dankjewel voor je enorme geduld tot zover.

Dag Erica,
opnieuw komt er geen mail binnen (ook niet in spamfolder). Helaas kan ik zelf niet controleren in mijn profiel welk emailadres er aan gekoppeld is (wel vreemd). Maar omdat de alert mails van het forum wel doorkomen zou dat emailadres goed moeten zijn.
Reputatie 7
Badge +5
@Joooveen

Bedankt voor de terugkoppeling, ik zorg ervoor dat Erica dit ook leest. Zij komt er zo snel mogelijk bij je op terug.

Groet, Denise
Badge
Sinds update naar nieuwe Eneco-app kan ik me niet aanmelden bij de app. Maar via de webbrowser werkt het zonder probleem.
Ik heb de nieuwste iOS op iPhone XS.
Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geen kans
Wat kan ik doen?
Hallo,

Ook ik heb al bijna 2 maanden last van bovenstaande problemen, Ik heb zelfs gevraagd of ze mijn account konden verwijderen. Dit kon niet, Eneco/toon kreeg een foutmelding bij het verwijderen/wijzigen van het account. Zelf kan ik ook niks wijzigen. (ik kan wel inloggen op mijn Eneco)

Wat ik niet kan:
  • inloggen op de Toon app
  • Verbruik inzien via mijn Eneco (moet steeds opnieuw een machtiging geven, echter gebeurt er niks)
  • account wijzigen
  • Eneco zelf kan niks wijzigen/verwijderen.
Wat wel kan:

• Maandelijks wordt er netjes het toon ab. afgeschreven van mijn rekening.
  • telkens hetzelfde verteld door de medewerkers. (kunnen de klantenservice medewerkers niks aan doen)
  • reageren op mijn mails wordt er ook helaas niet gedaan, wel wordt er door de medewerkers telefonisch bevestigd dat ze de mails hebben ontvangen.
  • Nu ik net een week weg ben geweest kom ik in een koud huis thuis, omdat ik op afstand toon niet kan bedienen.
Echter vele frustraties maar geen oplossingen, hoe nu verder??

Niet. Eneco gaat je niet helpen weet ik uit ervaring. Ik heb mijn abo opgezegd. Als we dat massaal doen worden ze misschien een keer wakker daat
Reputatie 7
Badge +5
Hoi @Mirandakop,

Welkom op de Eneco Community! Kan jij je profiel aanvullen met je klantnummer? Zo kunnen wij voor je uitzoeken wat er precies mis gaat.

Dag @UHN,

Helpt het wanneer jij je wachtwoord aanpast?

Groet, Denise
Badge
Goede morgen Denise,

Bedankt voor het antwoord.
Mijn klantnummer staat in mijn profiel (IHN)?
Voor mij wordt het toch weergegeven.

Groetjes
Udo
Reputatie 7
Badge +5
@UHN

Klopt, je wachtwoord is voor ons zichtbaar. Deze vraag is voor @Mirandakop, mijn vraag voor jou is of het helpt wanneer jij je wachtwoord aanpast?

Groet, Denise
Badge
Ah, oke.
Ik heb een nieuw wachtwoord toegewezen en daarmee kan ik inloggen via de webbrowser. Maar helaas niet met de APP.
Reputatie 7
Badge +5
@UHN

Duidelijk, bedankt! We gaan ermee aan de slag, vermoedelijk mag je een nieuw account aanmaken. Zodra ik nieuws heb, koppel ik dit hier terug.

Groet, Denise
Badge
Super. Graag bedankt.

Groet
Udo
Mijn gebruikersnaam wordt niet herkend terwijl het wel de juiste naam is. De gebruikersnaam Is gecheckt met klantenservice. Ik kan hierdoor niet inloggen in MijnEneco. Hoe los ik dit op?
@DeniseMR ik heb mij profiel aangevuld bedankt voor de reactie.
Reputatie 7
Badge +5
@Mirandakop

Bedankt! Helpt het wanneer jij je wachtwoord aanpast?

Groet, Denise
@DeniseMR helaas net geprobeerd geeft steeds aan combinatie mailadres en inlog onbekend
Reputatie 5
Badge +5
@Claudia Maanders ik help je graag verder op weg. Ik zie dat je nog niet geregistreerd bent voor Mijn Eneco. Wil je eens via https://www.eneco.nl/aanmelden/ jouw e-mailadres invullen en dan op verder klikken? Er wordt dan gevraagd om je adres in te vullen en daarna krijg je de mogelijkheid een wachtwoord aan te maken.

Mogelijk heb je je in het verleden eens geregistreerd met een specifieke gebruikersnaam. Deze is nu niet meer bruikbaar. Ik lees graag of bovenstaande is gelukt!
Reputatie 7
Badge +5
@UHN

Je mag een nieuw account aanmaken via https://www.eneco.nl/aanmelden/. Helpt dat?

Groet, Denise
Hallo,

Ik heb de toon netjes gekoppeld met de code die ik van jullie heb gekregen. Maar het inloggen in de app van toon lukt helaas niet. Bij mijn Eneco kom ik er wel gewoon in.

Reageer