Oude Eneco app: Geen verbruik in Eneco-App | Eneco Community
beantwoord

Oude Eneco app: Geen verbruik in Eneco-App

• 14 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 2 reacties
Goedemiddag,

Sinds vorige week heb ik geen toegang meer tot mijn verbruik gegevens.

Via de app krijg ik de melding: Wij hebben wind tegen. Er gaat iets mis met een van onze servers.

Via de site krijg ik de melding: Wegens een technische storing kan je verbruik niet worden opgehaald.

Het lijkt erop dat dit is gebeurd nadat ik toestemming heb gegeven voor de slimmeboilermodule uit te lezen.

Kan iemand mij helpen?

Groetjes Rick
icon

Beste antwoord door DeniseMR 15 augustus 2019, 11:10

@rms

Duidelijk, bedankt!

We werken op dit moment hard aan een nieuwe App, wat betekent dat we dit voor nu niet kunnen oplossen. De verwachting is dat de nieuwe App volgende maand te downloaden is. Ik raad je daarom aan deze af te wachten en na te gaan of je daar wel weer inzage hebt in je stroomverbruik. Is dat opnieuw niet het geval, dan vernemen we het graag van je.

Groet, Denise

👉 Bezoek de Eneco app categorie voor informatie over de nieuwe Eneco app
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

4 Reacties

En dan wil ik graag 1 ding hier aan toe voegen. Waarom moet ik deze vraag van de klantenservice op een forum zetten? Zitten er geen technische mensen meer achter de telefoon?
Reputatie 1
Badge
Hoi @rms , bedankt voor je bericht en welkom op het forum!

Ik ga hier graag mee voor je aan de slag. Even voor de zekerheid, je kan wel inloggen in de app en via de webversie van Mijn Eneco, alleen je verbruiksgegevens zij niet zichtbaar?

Groet, Bianca
Inloggen is inderdaad geen probleem. Alleen geen verbruik overzicht.
Reputatie 7
Badge +5
@rms

Duidelijk, bedankt!

We werken op dit moment hard aan een nieuwe App, wat betekent dat we dit voor nu niet kunnen oplossen. De verwachting is dat de nieuwe App volgende maand te downloaden is. Ik raad je daarom aan deze af te wachten en na te gaan of je daar wel weer inzage hebt in je stroomverbruik. Is dat opnieuw niet het geval, dan vernemen we het graag van je.

Groet, Denise

👉 Bezoek de Eneco app categorie voor informatie over de nieuwe Eneco app