Oude Eneco app: Geen Cv-ketel info in Toon app | Eneco Community
beantwoord

Oude Eneco app: Geen Cv-ketel info in Toon app

• 30 juli 2019
  • 5 reacties
  • 306 Bekeken

Badge +1
Geen Cv-ketel info in Toon app
v3.44.0 (63817)

Blanco scherm zonder meldingen met kopje Cv-ketel (en please, maak er voor de netheid CV-ketel van!)
icon

Beste antwoord door mAiden 30 juli 2019, 16:00

Er is inmiddels een nieuwe Eneco app beschikbaar.
👉 Bezoek de Eneco app categorie voor informatie over de nieuwe Eneco app
-------------

Dit euvel zal pas opgelost worden bij de release van versie 3.45.
Als je een waterdruk heb die "normaal" is dus tussen de 1.5 en 2 bar dan zal er geen melding naar de app gestuurd worden en is je ketelprofiel gewoon keurig zichtbaar.
Zit je waterdruk onder de 1.5 bar of boven de 2 bar dan zal er op je display een foutmelding komen. Aangezien de app deze foutmelding nog niet kent zorgt die er voor dat heel je cv-ketel gegevens niet meer zichtbaar is.
Dit probleem word opgelost, maar pas in versie 3.45.
Momenteel is het met app versie 3.44 niet mogelijk om de Cv-ketel gegevens uit te lezen..

(Ook in 3.45 heet het gewoon nog: Cv-ketel)
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +9
Er is inmiddels een nieuwe Eneco app beschikbaar.
👉 Bezoek de Eneco app categorie voor informatie over de nieuwe Eneco app
-------------

Dit euvel zal pas opgelost worden bij de release van versie 3.45.
Als je een waterdruk heb die "normaal" is dus tussen de 1.5 en 2 bar dan zal er geen melding naar de app gestuurd worden en is je ketelprofiel gewoon keurig zichtbaar.
Zit je waterdruk onder de 1.5 bar of boven de 2 bar dan zal er op je display een foutmelding komen. Aangezien de app deze foutmelding nog niet kent zorgt die er voor dat heel je cv-ketel gegevens niet meer zichtbaar is.
Dit probleem word opgelost, maar pas in versie 3.45.
Momenteel is het met app versie 3.44 niet mogelijk om de Cv-ketel gegevens uit te lezen..

(Ook in 3.45 heet het gewoon nog: Cv-ketel)
Klopt helemaal Ricardo.
De versie is inmiddels 3.45.1 (build 63848)
En nu ziet het er als volgt uit:

Reputatie 4
Badge +4
In de Toon app (laatste versie) voor iOS zie ik dat er een melding is aan het bolletje in de menu streepjes. (zie screenshot). Ik zie dat er een melding is mbt de CV.
Echter als ik daar op klikt krijg ik een volledig lege pagina. (Zie screenshot)
Ben ik alleen met dit probleem of is het een bekend probleem?

Reputatie 6
Badge +1
@A. Bonte

Ik heb je topic verplaatst naar dit bestaande topic. Zie het antwoord van @mAiden. In de eerstvolgende update is het opgelost.

Groeten, Tina
Reputatie 4
Badge +4
@TinaC

Bedankt!!
Had zelf beter moeten zoeken...