Oude Eneco App: app toont het verbruik niet meer | Eneco Community
beantwoord

Oude Eneco App: app toont het verbruik niet meer

• 12 september 2019
  • 3 reacties
  • 199 Bekeken

Hallo,

Sinds mei '19 wordt geen verbruik meer getoond in de app (automatisch via de slimme meter).

Westland infra zegt dat de slimme meter goed functioneert.
Voor deze datum functioneerde het goed.
Er is niets gewijzigd van onze kant.
Het verbruik is wél uit te lezen in de webversie.
Het probleem doet zich voor op onze beide telefoons (android).
Verwijderen en opnieuw installeren heeft het probleem niet opgelost.

Wat is er aan de hand?

Vriendelijke groet,
Danielle
icon

Beste antwoord door Erica 13 september 2019, 16:27

@D_anielle dankjewel voor de aanvulling van je gegevens. Ik heb met je meegekeken en zie dat het issue, het niet doorkomen van je verbruik in onze app, te maken heeft met de komst van onze nieuwe app. De nieuwe app wordt eind september verwacht. Vanwege deze overgang werken bepaalde onderdelen niet en sommige issues die zich nu voordoen bij klanten (incidenteel) worden ook niet meer opgelost tot de nieuwe update gereed is. Voor nu dus onze excuses voor het ongemak maar er komt een nieuw jasje aan welke beterschap beloofd.

👉 Bezoek de Eneco app categorie voor informatie over de nieuwe Eneco app
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hi Danielle,

Welkom op onze Community! Leuk dat je de weg hiernaartoe hebt gevonden.

Balen dat de app geen inzicht bied, gelukkig wel via de Mijn Eneco site.

Wil je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Zo kan ik het een en ander uitzoeken.
Het klantnummer is zo alleen zichtbaar voor Moderators van Eneco.

Ik kijk uit naar je reactie.

Groet, Vincent
Hallo Vincent,

Het klantnummer is toegevoegd aan mijn profiel.

Ik hoor graag of je kunt zien wat er aan de hand is.

Hartelijk dank en vriendelijke groet,
Danielle
Reputatie 5
Badge +5
@D_anielle dankjewel voor de aanvulling van je gegevens. Ik heb met je meegekeken en zie dat het issue, het niet doorkomen van je verbruik in onze app, te maken heeft met de komst van onze nieuwe app. De nieuwe app wordt eind september verwacht. Vanwege deze overgang werken bepaalde onderdelen niet en sommige issues die zich nu voordoen bij klanten (incidenteel) worden ook niet meer opgelost tot de nieuwe update gereed is. Voor nu dus onze excuses voor het ongemak maar er komt een nieuw jasje aan welke beterschap beloofd.

👉 Bezoek de Eneco app categorie voor informatie over de nieuwe Eneco app