Oude Eneco app: app keert steeds terug naar inlogscherm | Eneco Community
beantwoord

Oude Eneco app: app keert steeds terug naar inlogscherm

• 5 september 2019
  • 7 reacties
  • 267 Bekeken

Beste Moderatoren en leden,

Ik heb recent de eneco app geinstalleerd,
echter na het inloggen, wat succesvol lijkt te gaan, kom ik voor een secodne op het home scherm terecht en vervolgens vragt de app opnieuw om in te loggen. Ik heb dit meerdere keren geprobeerd, maar ik lijk niet voorbij het inlogscherm te komen. Het betreft zowel een samsung galaxy J5 als een sony Xperia Z2. (niet de nieuwste telefoons).

graag wat hulp!!
icon

Beste antwoord door StéphanL 30 september 2019, 11:10

Dit topic gaat over de oude Eneco app. Er is inmiddels een nieuwe versie.

👉 Bezoek de Eneco app categorie voor informatie over de nieuwe Eneco app
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

7 Reacties

Heb je wel een abonnement ad €4,50 per maand afgesloten?

Ook kan het jammer genoeg aan de ouderdom van je smartphone liggen. De grafische eisen zijn namelijk wel toegenomen met de nieuwe (hybride) App die Eneco sinds ongeveer 1 jaar heeft.
Ha Brandje,

ik heb het momenteel niet over de Toon app, maar de eneco app zelf. De toon app geeft ook problemen, maar daar moet ik zelf nog even evrder onderzoek naar doen. De eneco app is nu degene waar ik niet mee verder kom. Zojuist is het gelukt om ongeveer 2 minuten ingelogd te blijven, maar de app die gaat toch weer steeds naar het inlogscherm. Soms zie ik heel kort wel de omgeving na het inloggen.
Sorry! 🥴Je hebt gelijk!

Is het niet mogelijk nog een andere smartphone te gebruiken voor deze gratis App Mijn Eneco.

Heb je trouwens ook geprobeerd de App van je smartphone te verwijderen en je smartphone even opnieuw op te starten en dan opnieuw de App te installeren.

Kom je er wel aan toe om toestemming te verlenen aan Eneco om het energieverbruik te kunnen gebruiken?
Ha Brandje,

sterker nog, ik kon het verbruik al zien op de app met de melding dat deze iets te hoog was, alleen voordat ik actie kan ondernemen gooit hij me weer naar het inlogscherm. Ik heb nog wel een iphone thuis liggen, ik zal vanavond even proberen.
Hoi @p_van_berkel

Oké, duidelijk, dan ligt het daar niet aan.

Probeer idd die  Iphone®️ nog even; ik ben benieuwd.
Reputatie 1
Badge
Hoi @p_van_berkel , welkom op het forum! @Brandje is je al te hulp geschoten, fijn. 🙂

Ik ben ook benieuwd of het nu met de andere telefoon wel gelukt is. En lukt het inloggen via de webversie bij Mijn Eneco wel?

Groet, Bianca
Reputatie 4
Badge +3
Dit topic gaat over de oude Eneco app. Er is inmiddels een nieuwe versie.

👉 Bezoek de Eneco app categorie voor informatie over de nieuwe Eneco app