Ontbrekende producten op Mijn Eneco | Eneco Community
vraag

Ontbrekende producten op Mijn Eneco

• 29 oktober 2012
  • 10 reacties
  • 784 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
In het overzicht van mijn eneco staan niet al mijn afgenomen producten, hoe voeg ik dat toe??

10 Reacties

Reputatie 3
Badge
Waarschijnlijk een fout van mijn eneco. Dit kan je na mijn weten niet zelf doen. De moderators zullen het juistheid antwoord geven.
Dag FRS,

Leuk om je op het forum te zien, welkom! Ik heb je topic verplaatst naar het forum 'Diensten' omdat vragen over Mijn Eneco daaronder vallen. Ook heb ik de titel aangepast zodat ook andere je vraag goed kunnen vinden.

Kun je me, eventueel via een privébericht, laten weten welk product je mist? Want ik heb je gegevens er even bij gepakt en gekeken naar wat jij ziet in Mijn Eneco. Als ik dat doe, zie de twee producten staan die je volgens onze gegevens afneemt.

Ik hoor graag van je!

Groeten,
Rieneke
Hallo Rieneke,

Ik heb precies hetzelfde issue.
Daarbij zie ik ook niet de nota's van mijn producten die er niet staan.

Kun je mij daar bij helpen?

Gr,

Maarten
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Maarten,

Bedankt voor je bericht en welkom op het Eneco forum!

Je geeft aan dat je op Mijn Eneco niet alle producten ziet, die je van ons afneemt. Ik heb gelijk even met je meegekeken. Je neemt bij ons warmte, elektriciteit en gas af. Warmte staat echter op een apart account onder jouw klantnummer dan elektriciteit en gas. Daarom moet je bij Mijn Eneco 'switchen' tussen beide accounts om alle producten te zien.

Als je ingelogd bent, zie je rechtsboven je adres staan. Daaronder staat 'Toon andere aansluiting'. Als je daarop klikt en bij de locatie de onderste kiest, krijg je de andere aansluiting te zien. Op die manier moet je alles terug kunnen vinden.

Kom je er uit zo?

Groet, Kelly
Hoi Kelly,

Dank je voor je snelle reactie.

Ik snap hem! Dank je wel.
Erg logisch is het misschien niet dat ik klant moet weten dat ik dan twee accounts heb blijkbaar maar het zij zo:)

De optie had ik al gezien maar dacht dat het misschien gewoon een foutje van het systeem was. Ook omdat er twee keer hetzelfde staat in het veld, dat maakt het niet veel duidelijker. Als er iets had gestaan als Gas bij de ene en Elektra bij de ander of de naam van het product dan was dat al duidelijker.

Ook zou het makkelijker zijn als ik al kan wisselen op de startpagina en niet bij mijn gegevens. Dat is niet iets waar ik gelijk aan denk als ik de gegevens van een ander account wil zien.

Dank voor je hulp!

Gr,

Maarten
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Maarten,

Graag gedaan!
Fijn dat het duidelijk is zo. Ik geef je gelijk dat het wat duidelijker kan.
Er staan voor Mijn Eneco nog enkele verbetervoorstellen op de agenda en ik zal dit punt ook aandragen.

Bedankt voor de feedback!

Groet, Kelly
Hallo,

Ook wij hebben hetzelfde probleem. Bij het inloggen zien we alleen de gegevens en nota's van de elektriciteit en niet van de gas. Hoe kan dit opgelost worden ?
Reputatie 5
Badge +3
Hi @Ria.Lauw,

Goed je op het forum te zien! Lijkt erop dat je eerst zelf naar een antwoord heb gezocht alvorens de vraag te stellen. Slim! Momenteel kun je beide producten al inzien via Mijn Eneco. Wanneer je bent ingelogd zie je, als het goed is, de optie 'Toon andere aansluiting'. Zo kun je wisselen tussen de gegevens van jouw gas- en jouw stroomverbruik. Als je het makkelijker vindt om dit in één overzicht terug te vinden, laat ik jouw accounts samenvoegen. Momenteel heb je onder jouw klantnummer namelijk twee aparte accounts; één voor stroom en één voor gas. Ik hoor graag wat jouw voorkeur heeft.

Met vriendelijke groet,

Rodney
Bedankt ! Het klopt inderdaad dat we nu zo kunnen switchen tussen beide accounts, alleen vinden we dit niet echt handig. Dus bij deze het verzoek om beide accounts samen te voegen.
Reputatie 5
Badge +3
Kan ik goed inkomen, ik zorg ervoor dat je voortaan één overzicht hebt. Uiterlijk volgende week is dit voor mekaar, waarschijnlijk al eerder. Zodra het verzoek verwerkt is, merk je dit direct in Mijn Eneco.

Reageer