Niet kunnen inloggen ivm met oude gegevens in systeem | Eneco Community

Niet kunnen inloggen ivm met oude gegevens in systeem

• 4 september 2019
  • 7 reacties
  • 253 Bekeken

Sinds vorig jaar ben ik opnieuw klant bij Eneco. Ben ook enige tijd bezig om te kunnen inloggen.
Helaas lukt het niet om via de klanten service geholpen. En ben ik uiteindelijk na een paar maanden hier naar toe verwezen. Dus ik hoop dan ook dat dit een keer opgelost word.

De onderstaande problemen ondervind ik:
  • Kan me niet registreren omdat ik al een account heb
  • Bij het gebruik maken van de optie nieuwe wachtwoord ontvang ik geen e-mail met wachtwoord.
  • Tijdens het registreren met mijn partners gegevens (dus een andere e-mail adres), ontvang ik de melding dat er al een account bestaat op de adres.
Tijdens de telefonisch contact met de klanten service kwam ik erachter dat in het systeem de oude gegevens genoteerd staan. Naar mijn vermoeden zorg dit voor problemen.
Normaal gesproken is dat opgelost door het opvragen van een nieuwe wachtwoord.

Graag wil ik dit z.s.m. opgelost hebben.

7 Reacties

Meestal is de makkelijkste optie door even een alternatief e-mail adres te gebruiken voor registratie van je account bij Eneco.
De alternatief e-mail adres is 9 jaar geleden gebruikt toen de account is aangemaakt. Dat is van me partner en ook op zijn mail adres ontvang geen mail.
Waardoor de probleem blijft dat ik niet kan inloggen / registeren
Tja dsn is het even wachten op bemiddeling van een moderator.
Wellicht dat je huidige oude account gegevens verwijderd kunnen worden.
Reputatie 7
Badge +5
Dag @Bhikhoe,

Welkom op de Eneco Community!

Kan jij je profiel aanvullen met je klantnummer? Zo krijgen wij toegang tot je klantgegevens en kunnen we op zoek naar de oplossing.

Alvast bedankt!

Groet, Denise
Dag DeniseMR,

Heb zojuist mijn profiel aangevuld met me klantnummer.
Fijn om te horen dat er naar een oplossing gezocht word.

Mocht er nog iets nodig zijn hoor ik het graag.

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +5
@Bhikhoe

Bedankt! Ik heb de kwestie uitgezet bij mijn collega's die zich bezig houden met Mijn Eneco. Zodra er meer duidelijkheid is, koppel ik dit hier terug.

Groet, Denise
Reputatie 7
Badge +5
@Bhikhoe

Heb je de e-mail met daarin de wachtwoord reset ontvangen?

Groet, Denise

Reageer