Na 6 mnd nog steeds geen gasvebruik mijn eneco en toon | Eneco Community
vraag

Na 6 mnd nog steeds geen gasvebruik mijn eneco en toon

• 10 november 2013
  • 34 reacties
  • 2079 Bekeken

Toon eerste bericht

34 Reacties

@vonderstealth nee Zwartewaterland. dus ik ben niet de enige merk ik al wel. 

en dat na 2 jaarafrekeningen
Jups bij mij ook al sinds januari, maar ben hoopvol ze zouden het nu opgelost hebben zeggen ze.
Reputatie 4
Badge +4
@mpleizr,

Het probleem met het gasverbruik op Mijn Eneco is gemeld bij de desbetreffende afdeling. Ze zijn nog bezig het te onderzoeken. We hebben voor nu nog geen antwoord.
Reputatie 4
Badge +4
@vonderstealth,

Het probleem dat jij ondervindt is een ander probleem dat te maken heeft met slimme meters. Dit is reeds doorgegeven, we hebben het in behandeling.
@EvavdZ

Bedankt voor de update. een maandje meer wachten nemen we maar voor lief hopelijk komt het een keer goed 🆒
Wil niet te voorbarig zijn, maar ligt het niet aan het feit dat administratief mijn gegevens voor gas niet zijn ingevoerd?. Electra wel, maar ook niet zo als het zou moeten. er zijn al 2 jaarnota's geweest
Reputatie 4
Badge +4
@mpleizr,

Ze zijn het probleem aan het onderzoeken. Ik zal jouw vermoeden ook melden bij de desbetreffende afdeling. Als dit het probleem veroorzaakt laten we dit weten.
Reputatie 7
Badge +6
@MPleizr,

Het gasverbruik is nog niet beschikbaar op Mijn Eneco, omdat de jaarnotaperiode te kort is geweest. Dit was over 3 maanden. Na de 2e, wat tevens de aankomende jaarnota is, is het gasverbruik wel beschikbaar op Mijn Eneco en doorberekend over een heel jaar.
Elektriciteit is beter door te berekenen, vandaar dat dat vanaf het begin al zichtbaar is op Mijn Eneco. Aangezien gas weersafhankelijk is en uiteraard per maand in verbruik veel kan verschillen., is dit niet gedaan.
@Danielle

Bedankt voor de update betreffende mijn eneco. Dan weet ik wat de oorzaak hiervan is.

Maar zit ik nog met 1 vraag. Mijn meterstand electra is te bekijken online, maar van gas niet?. Dit is destijds wel correct vermeld en zou dan wel zichtbaar moeten zijn?, of heb ik het verkeerd. :8

Reageer