Mijn Eneco storing 25-8 | Eneco Community

Mijn Eneco storing 25-8

• 25 augustus 2014
  • 8 reacties
  • 443 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
  • Oud-Moderator
  • 2785 reacties
Beste forumleden,

Momenteel doen er zich problemen voor met Mijn Eneco, met name met de links om gegevens te wijzigen en ook het uitloggen schijnt niet goed te werken. Dit probleem wordt nu met spoed onderzocht en zo snel mogelijk weer opgelost. Het kan zo zijn dat inloggen op Mijn Eneco tijdens de herstelwerkzaamheden tijdelijk niet mogelijk is.

We doen ons uiterste best om het probleem z.s.m. op te lossen. Bedankt voor het geduld!

8 Reacties

Ik heb al weken het probleem dat ik 95 procent van de tijd bij mijn Eneco mijn nota's niet kan zien. Ik krijg de melding "oeps de wind is uit de website, we zijn op de hoogte van de storing . Probeer het over 5 tot 10 minuten nog een keer" Het is ook al verschillende keren door mij doorgegeven maar krijg hier geen oplossing voor of een uitleg wat het probleem is. Vandaar dat ik het nu maar hier probeer.

Liesbeth
Reputatie 5
Badge +3
De storing van gisteren is verholpen en alles moet weer naar behoren werken. Als jullie toch nog problemen ervaren die in verband houden met de storing van gisteren, meldt het dan hier.

@35lk, welkom op het forum. Kom je alleen problemen tegen bij het opvragen van nota's of ook bij andere functies van Mijn Eneco? Welke browser gebruik je en benader je Mijn Eneco vanaf een laptop. pc of tablet?

Groet, Kelly
Hier is alles oké.
Nota's en dergelijke kan ik prima inzien.
Zelfs de aankondiging van mijn jaarnota rond 28 oktober 2014 is reeds verwerkt!
Ik krijg dit bericht alleen bij het openen van mijn nota's. Al andere dingen kan ik wel inkijken. Ik heb deze storing als ik via mijn vaste pc de pagina open en ook bij het gebruik van mijn smartphone. Mijn browser is gewoon internet explorer van windows op de PC.
Ik bekijk het met Chrome en dat lukt prima!
Reputatie 4
Badge
Ik krijg dit bericht alleen bij het openen van mijn nota's. Al andere dingen kan ik wel inkijken. Ik heb deze storing als ik via mijn vaste pc de pagina open en ook bij het gebruik van mijn smartphone. Mijn browser is gewoon internet explorer van windows op de PC.
Als je het ook op je smartphone heb lijkt me het een storing te kunnen zijn bij Eneco.
Maar dat hoeft natuurlijk niet, heb je op je pc ook al eens een andere browser geprobeerd?
En/of je tijdelijk internet bestanden en cookies gewist?
Reputatie 7
Badge +7
vanavond werkte zowel mijn Eneco als het forum niet :?
inmiddels werkt alles weer 🙂
Reputatie 4
Badge
vanavond werkte zowel mijn Eneco als het forum niet :?
inmiddels werkt alles weer :)

Hier geen last van storing gehad hoor, moet plaatselijk zijn geweest dan.

Reageer