Mijn Eneco en verbruik zien | Eneco Community
beantwoord

Mijn Eneco en verbruik zien

• 11 december 2015
  • 69 reacties
  • 2263 Bekeken

Toon eerste bericht

69 Reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wat bedoel je met: op de achtergrond??
Via de APP werkt het niet. via de web-site werkt het wel.

Groetjes van Appie uit Delft.

Of Eneco wel verbruik binnen krijgt van mij Slimme meters. Dat bedoel ik op de achtergrond.
Badge

Of Eneco wel verbruik binnen krijgt van mij Slimme meters. Dat bedoel ik op de achtergrond.

Oké, werkt wel op de achtergrond, want op de web-site is het wel oké.

Reputatie 7
Badge +9

Hier dus niet. Mij screenshot is van de website. App geeft inderdaad nog mandaat problemen.
Badge

Hier dus niet. Mij screenshot is van de website. App geeft inderdaad nog mandaat problemen.

Oké, dan hebben we nog steeds het zelfde probleem.
Snap niet dat ze het niet kunnen oplossen, jammer.

Reputatie 7
Badge +9

Dat zelfde heb ik dus ook. Hier duurt het nou al 2 maanden als het er geen 3 zijn. Langzamerhand word ik er wel moedeloos van.
Reputatie 5
Badge +3
@ mAiden

We krijgen gelukkig wel verbruik binnen 😉
Reputatie 7
Badge +9
@ mAiden

We krijgen gelukkig wel verbruik binnen ;-)

Dankjewel voor het antwoord!
Reputatie 3
Badge
Ik zie op MijnEneco (website) geen verbruik in de maand April staan. Dit geldt voor zowel gas als stroom. Vreemd, gezien ik het via Enelogic en Slimmemeterportal wél zie.

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Reinoud76,

Deze storing is bij ons bekend. Sorry hiervoor! We hebben dit probleem met de hoogste prioriteit in behandeling.

Groet, Audrey
Reputatie 3
Badge
Hoi Reinoud76,

Deze storing is bij ons bekend. Sorry hiervoor! We hebben dit probleem met de hoogste prioriteit in behandeling.

Groet, Audrey

Bedankt Audrey!
Reputatie 3
Badge +4

Dat zelfde heb ik dus ook. Hier duurt het nou al 2 maanden als het er geen 3 zijn. Langzamerhand word ik er wel moedeloos van.

Dit probleem zal wel nooit opgelost worden. Geef je een app uit zorg dat die dan ook werkt. Ook bij mij al 3 maanden geen oplossing voorbij zien komen. Triest vind ik dat.
@mAiden, ook nog steeds niet(s)?
Badge
Dit probleem zal wel nooit opgelost worden. Geef je een app uit zorg dat die dan ook werkt. Ook bij mij al 3 maanden geen oplossing voorbij zien komen. Triest vind ik dat.
@mAiden, ook nog steeds niet(s)?[/quote]

Het is inderdaad erg triest en snap niet dat ze dit niet kunnen oplossen.
Wat gaat er gebeuren als er ergens echt iets fout gaat??
Het lijken wel een paar schooljongens die stage lopen.

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Heren,

Hier ook nogsteeds niks te zien in de Mijn Eneco app.
Nou is er een storing gaande, waar er wel verbruik binnen komt, maar niet getoond kan worden op de site. Laten we het hopen, dat het deze week echt opgelost. Zodat we verbruik op de site weer zien..

Op de App heb ik mij hoop al opgegeven, het heeft nog nooit gewerkt bij mij. Zal waarschijnlijk ook niet veranderen..
Ik hou mij maar vast aan slimmemeterportal.nl
Netjes elke dag kan ik daar mij verbruik zien, en monitoren..

Groetjes,
Reputatie 7
Badge +6
@Jeroen79, @Appie54 en @mAiden,

Graag kom ik terug op de melding in de App 'aanvraag in behandeling, mandaat is verwerkt'. Sorry voor de late reactie.
Helaas is er op dit moment niet iets aan het probleem te doen. Doordat er een meterwisseling is geweest bij jullie zijn de standen op nul gesprongen, wat ook logisch is. Het is alleen zo dat de App daar nu niet voor ingericht is, waardoor er verder geen informatie zichtbaar wordt en de melding blijft staan dat de aanvraag in behandeling is.
Wel zijn we bezig met een heel nieuw ontwerp voor de Mijn Eneco app waar dit probleem ook in opgelost wordt, alleen is er nog niet precies bekend wanneer dat uitgerold wordt. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 3
Badge +4
Doordat er een meterwisseling is geweest bij jullie zijn de standen op nul gesprongen, wat ook logisch is.
Sorry Daniellle maar een meterwisseling kan nooit de oorzaak zijn van het probleem wat we ondervinden. Je collega's hebben je niet juist in(voor) gelicht. In september 2015 ( aanvang contract Eneco) is er bij mij een meterwisseling geweest en de app heeft tot eind februari 2016 goed gewerkt. Maar na een update van de app ook eind februari 2016 is het probleem ontstaan.
Badge
Erg jammer zoals alles gaat, dit moet toch beter kunnen?
Maar we gaan weer in de wachtkamer zitten.

Erg jammer zoals alles gaat, dit moet toch beter kunnen?
Maar we gaan weer in de wachtkamer zitten.

Komt vermoedelijk ook door de eerder aangekondigde samenvoeging van de App's.
Deze melding heeft Folkert een tijdje geleden gedaan:

https://forum.eneco.nl/algemene-vragen-opmerkingen-over-toon-110/vragentopic-slimme-stekkers-8754/index3.html#post102558
Reputatie 7
Badge +6
@Arno1,

Oké, dat kan. Alleen kan ik je op dit moment niet verder informeren over de oorzaak, dit is wat we enkele keren te horen hebben gekregen.
Het is niet anders dan afwachten totdat de nieuwe App uitgebracht wordt. Dan is het weer in orde.
Reputatie 3
Badge +4
@Arno1,

Oké, dat kan. Alleen kan ik je op dit moment niet verder informeren over de oorzaak, dit is wat we enkele keren te horen hebben gekregen.
Het is niet anders dan afwachten totdat de nieuwe App uitgebracht wordt. Dan is het weer in orde.

Goed Danielle dan wachten we met jullie op de toekomst van de nieuwe app.:D Dank voor je reactie!

Reageer