Mijn Eneco app update 2.3.0 Android | Eneco Community

Mijn Eneco app update 2.3.0 Android

• 16 augustus 2016
  • 39 reacties
  • 1017 Bekeken

Toon eerste bericht

39 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@mAiden,

Sorry voor de late reactie! Maar de vergelijking met de postcode is de gehele postcode zonder letters. Dus denk aan postcode 3035 waarmee vergeleken wordt.
Reputatie 7
Badge +9
@mAiden,

Sorry voor de late reactie! Maar de vergelijking met de postcode is de gehele postcode zonder letters. Dus denk aan postcode 3035 waarmee vergeleken wordt.

Snap hem even niet Danielle?
Mijn inschatte verbruik en Tussenstand heeft toch niks met vergelijking temaken? Dat is toch allemaal persoonsgebonden?
Reputatie 7
Badge +6
@mAiden,

Je quotte in de vorige bericht de vraag van Arno01 of de vergelijking wordt gemaakt met de gehele postcode inclusief letters of niet. Daar reageer ik nu op.

Op jouw issue over het verbruik op nul in het weekend is nog geen duidelijkheid, mocht je dat bedoelen.
Reputatie 5
Badge +6
@mAiden,

Vergelijking van woningen op basis van de 4 cijfers postcode vergelijkt het gemiddelde van villa wijken, flatgebouwen en eengezinswoningen. Als dit echt zo is geprogrammeerd lijkt mij de optie niet echt zinvol. Dan kan je net zo goed met het gemiddelde van heel Nederland vergelijken
Reputatie 7
Badge +9
Goeiemorgen Dames en Heren van Eneco..

Wat is er nieuw? Had een update staan van Mijn Eneco..

Hoi mAiden,

Werken wel alle onderdelen?
Reputatie 7
Badge +9

Hoi mAiden,

Hoi Brandje,

- Opstarten gaat in begin slecht.. App sluit zichzelf af.. Dien hem dan opnieuw te openen..

- Verbruik werkt, historisch jaarverbruik, kan ik pas zien na mij eerste jaarnota.. Maar nogsteeds zelfde isseu hier.. Sweekends staat hij nogsteeds op ingeschat op 0..

- Tussenstand is ook nogsteeds niet wat het moet zijn, is nog altijd zelfde als hiervoor..

Al met al hoop ik dat 1 van de moderators mij kan toelichten wat er nieuw is, of verbeterd is.. Zal vast iets achter de schermen zijn.. Want ik zie zo geen nieuwe aanpassingen..

Hoi mAiden,

Hoi Brandje,

- Opstarten gaat in begin slecht.. App sluit zichzelf af.. Dien hem dan opnieuw te openen..

- Verbruik werkt, historisch jaarverbruik, kan ik pas zien na mij eerste jaarnota.. Maar nogsteeds zelfde isseu hier.. Sweekends staat hij nogsteeds op ingeschat op 0..

- Tussenstand is ook nogsteeds niet wat het moet zijn, is nog altijd zelfde als hiervoor..

Al met al hoop ik dat 1 van de moderators mij kan toelichten wat er nieuw is, of verbeterd is.. Zal vast iets achter de schermen zijn.. Want ik zie zo geen nieuwe aanpassingen..

Waarom historie pas na de jaarnota?
Is je dat medegedeeld hier op het forum?
Zou dat ook voor de iOS gebruikers zijn?
Reputatie 7
Badge +9

Hoi mAiden,

Hoi Brandje,

Waarom historie pas na de jaarnota?
Is je dat medegedeeld hier op het forum?
Zou dat ook voor de iOS gebruikers zijn?

Dat las ik in de app Mijn Eneco..
Zal zomenteen is wat screens maken.. 😉
Oké, want zo'n melding krijg ik niet, terwijl ik over 1 maand ook de jaarnota ga krijgen.
Vreemd toch dat er tussen de 2 platvormen zo'n groot verschil zit in reacties van uit de database.
Reputatie 7
Badge +9
Oké, want zo'n melding krijg ik niet, terwijl ik over 1 maand ook de jaarnota ga krijgen.
Vreemd toch dat er tussen de 2 platvormen zo'n groot verschil zit in reacties van uit de database.

Het gaat nog vreemder worden Brandje..
Mij gas word niet weergeven, daar staat in dat dat pas kan naar de jaarnota.. Maar bij stroom word het wel weergeven..
Hoi mAiden,

Het moet inderdaad toch niet gekker worden.

Los van de platvorm verschillen is het toch van de gekke dat het ze niet lukt om goed werkende App's online te zetten.
Kennelijk zijn er toch de nodige interface problemen bij het bijeenrapen van de data.
Want voor alle duidelijkheid de bij mij niet gegenereerde data in de App is gewoon in Mijn Eneco voorhanden.
Hier in de ios app heeft het ook nog nooit gewerk bij mij Ton. Zowel in mijn oude situatie als na de verhuizing.

Hopelijk komt het nog eens goed
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Gisteren is inderdaad voor Android een nieuwe versie aangeboden, iOS volgt snel. Bekende crashes van de app zijn opgelost, er zijn een aantal dingen tekstueel aangepast. Er zijn verbeteringen in de berekening van het tussenstand advies gemaakt, teruglevering en aanpassing termijnbedrag worden nog niet meegenomen in dit advies.

Reageer